On päivänselvää, että ihmiset ovat keskimäärin täysiä ääliöitä (tunnistat toki itsesi). Osallistumme keskusteluun (kuka teistäkin tolloista ymmärtää miten se on mahdollista?) Internet on täysin hebreaa teille! Olikohan se b p?? Tajusitko, että b tai p ja hebrea? Et missään tapauksessa, vaan olet persu ja olet johdettava sääliö. Tässä sinulle uusi sana: sääliö. Perusuomalaisten lehdestä voitte lukea, kuinka minun tulee ajatella-käskyhän on käynyt katoliselta kirkolta.... ettäh mitäh?
tyhmyys
uskonto
2
90
Vastaukset
- henrik ij's72
nsxl chat on ääliö black list laittaa
- Raitio-v
Suomeen ei pidä päästää enää muslimeja; monet heistä ei sopeudu länsimaalaiseen kulttuuriin vaan vaatii ei-muslimeja alistumaan islamilaisiin tapoihin. Nämä muslimit vaatii omia uimahallivuoroja muslimeille, ei hyväksy koiria jne... Sellaiset muslimit on myös uhka sananvapaudelle.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881409Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231198- 50938
- 70900
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51798- 56782
- 102774
- 64731
- 33712