Miksi liberaalit hyökkäävät adventistien kimppuun erityisesti?

levollinen_mieli

Meillä ei sentään ainoana ole ikuisen tulen opetusta! Luulisi liberaalien olevan enemmänkin kiinnostunut muiden haukkumisesta! Vai onko niin, että pääasia on hyökätä totuuden kimppuun? Jos osaisitte Raamatun alkukieltä, niin tietäisitte ettei siellä puhuta mitään Helvetistä! Jeesus ei koskaan puhunut helvetistä (englanniksi hell). Raamattu on kirjoitettu Jeesuksen omalla äidinkielellä! Kannattaisiko lukea sitä kielellä, jota Jeesuskin käytti! Jos ette osaa, niin voitte kyllä tätä kieltä opiskella. Kirjastosta löytyy varmaan jotain materiaalia. Kansalaisopistoissakin on kaikenlaisia kursseja, joten ehkä myös tämä kieli.

Hyökkäisitte liberaalit mieluummin muiden kirkkojen kimppuun, jotka opettavat tätä Helvettiä totuutena!

26

56

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihmetettää muuten, etteivät liberaalitkaan anna kommenteilleni pisteitä, vaikka en kuulukaan Helvettiä opettavaan kirkkoon!

• Surkeaa, surkeaa...

Voi pölhyyksien pölhyys! "Raamattu on kirjoitettu Jeesuksen omalla äidinkielellä." No mikähän TÄMÄ yksi kieli sitten mielestäsi on? Jotta osaisin mennä sitä kansalaisipistoon opiskelemaan, kunhan sinä ensin nimeäisit SEN kielen...

• Taaskaan ei tullut vastausta ketjun kysymykseen! Onko liian vaikea kysymys? Hävettääkö yhtään koko ajan hyökkäillä ainoan ei-hevelttiin uskovan kirkon kimppuun?

• Jeesus oli juutalainen, joten puhui hepreaa! Kai sinä nyt heprean kielen tiedät. Sitä puhutaan tänäkin päivänä Israelissa, eli PYHÄSSÄ MAASSA!

• O sancta simplicitas

Jeesuksen äidinkieli oli aramea!!! Vanha testamentti on kirjoitettu hepreaksi (ja osittain arameaksi). Mutta millä kielellä Uusi testamentti on kirjoitettu, siitä sinulla ei taida olla aavistustakaan...

• levollinen_mieli
        O sancta simplicitas kirjoitti:

Jeesuksen äidinkieli oli aramea!!! Vanha testamentti on kirjoitettu hepreaksi (ja osittain arameaksi). Mutta millä kielellä Uusi testamentti on kirjoitettu, siitä sinulla ei taida olla aavistustakaan...

Joo kyllähän Jeesus puhui arabien kieltä, joo joo. Katso uutsia! Ovatko arabit ja juutalaiset hyvissä väleissä! Miksi juutalaset olisivat ottaneet heidän kielensä armenian!!

• O sancta simplicitas kirjoitti:

Miksi hyökkäät adventisteja vastaan? Meillä ei ole edes ikuisen tulen oppia!

• O sancta simplicitas
        levollinen_mieli kirjoitti:

Joo kyllähän Jeesus puhui arabien kieltä, joo joo. Katso uutsia! Ovatko arabit ja juutalaiset hyvissä väleissä! Miksi juutalaset olisivat ottaneet heidän kielensä armenian!!

Olet syvemmällä tietämättömyyden syövereissä, kun kukaan on osannut kuvitellakaan!!!
        Jeesuksen äidinkieli oli ARAMEA. Koeta nyt hyvä ihminen edes lukea oikein: A-R-A-M-E-A. Osaatko tavata?
        En kirjoittanut arabeista enkä arabian kielestä mitään, en yhtään mitään. En myöskään armenialaisista, jotka eivät myöskään kuulu tähän tematiikkaan millään lailla.
        Seuraavaksi varmaan väität pokkana, että Uusi testamentti on kirjoitettu hepreaksi...

• O sancta simplicitas

Miksi hyökkäät adventisteja vastaan? Meillä ei ole edes ikuisen tulen oppia!

Yritän keskustella kanssasi siitä, millä kielillä Raamattu on kirjoitettu ja sinä senkun pöliset, että hyökkään adventisteja vastaan! Eivät he ja oppinsa nyt kuulu tähän lainkaan, mistä kirjoitamme.

Olet syvemmällä tietämättömyyden syövereissä, kun kukaan on osannut kuvitellakaan!!!
        Jeesuksen äidinkieli oli ARAMEA. Koeta nyt hyvä ihminen edes lukea oikein: A-R-A-M-E-A. Osaatko tavata?
        En kirjoittanut arabeista enkä arabian kielestä mitään, en yhtään mitään. En myöskään armenialaisista, jotka eivät myöskään kuulu tähän tematiikkaan millään lailla.
        Seuraavaksi varmaan väität pokkana, että Uusi testamentti on kirjoitettu hepreaksi...

Arabit puhuvat armeniaa kyllä. Kaippa sitä voidaan arameaksikin kutsua, mutta ei sitä pidä sotkea mitenkään Jeesukseen. Hän oli juutalainen ja hyvin tiedetty tosiasia on, että juutalaiset puhuvat hepreaa. Kyllä minä olen kerran nähnyt alkukielisen uuden testamentin. Ihan hepreaa se kyllä oli minulle. Erilaiset kirjaimet ja kaikki. Silloin minulla heräsi kiinnostus tätä juutalaiset kieltä kohtaan, mutta valitettavasti kansalaisopistossa ei ole hepreaa tarjolla.

Yritän keskustella kanssasi siitä, millä kielillä Raamattu on kirjoitettu ja sinä senkun pöliset, että hyökkään adventisteja vastaan! Eivät he ja oppinsa nyt kuulu tähän lainkaan, mistä kirjoitamme.

Tiedän kyllä millä kielellä Raamattu on kirjoitettu. Se on juutalaisten kirjoittama. Kaikki apostolit ja Jeesus olivat juutalaisia. Raksuttaako yhtään.

Mutta en edelleenkään vastaa kysymykseeni.

• O sancta simplicitas

Tiedän kyllä millä kielellä Raamattu on kirjoitettu. Se on juutalaisten kirjoittama. Kaikki apostolit ja Jeesus olivat juutalaisia. Raksuttaako yhtään.

Mutta en edelleenkään vastaa kysymykseeni.

Hehehee, sinulle näkyy kaikki olevan täyttä hepreaa. Voit viettää minun puolestani lopun ikäsi missä tahansa tiedottomuuden tilassa ja tyhmyyden tynnyrissä hepreasi kanssa.

Vaihdan muiden keskustelijoiden pariin, kun sinulla ei näköjään ole mitään järkevää sanottavaa.

Hehehee, sinulle näkyy kaikki olevan täyttä hepreaa. Voit viettää minun puolestani lopun ikäsi missä tahansa tiedottomuuden tilassa ja tyhmyyden tynnyrissä hepreasi kanssa.

Vaihdan muiden keskustelijoiden pariin, kun sinulla ei näköjään ole mitään järkevää sanottavaa.

Menikö luu kurkkuun, kun et osannut vastata kysymykseeni, joka oli aloituksessa? Turha yrittää hämätä minua jollain aramealla ja saada minut näyttämään tyhmäksi. Tiedän kyllä, että arabit puhuvat armeniaa, jota ilmseisesti sitten voidaan kutsua myös arameaksi.

• On se kyl outo

Menikö luu kurkkuun, kun et osannut vastata kysymykseeni, joka oli aloituksessa? Turha yrittää hämätä minua jollain aramealla ja saada minut näyttämään tyhmäksi. Tiedän kyllä, että arabit puhuvat armeniaa, jota ilmseisesti sitten voidaan kutsua myös arameaksi.

Siis toi levollinen _mielihä on iha uskomattoman tyhmä. Ei osaa erottaa arabeja armenialaisist eikä kieliä toisistaa.Ei se maantieteestäkää mitään tajuu. Tosi surkee tyyppi. Mä en ainaskaan viittis jutella sen kans enempää, kun ei se mitään älyy vaik kuin selittäis. Ei se haluukkaa älytä.

• On se kyl outo kirjoitti:

Siis toi levollinen _mielihä on iha uskomattoman tyhmä. Ei osaa erottaa arabeja armenialaisist eikä kieliä toisistaa.Ei se maantieteestäkää mitään tajuu. Tosi surkee tyyppi. Mä en ainaskaan viittis jutella sen kans enempää, kun ei se mitään älyy vaik kuin selittäis. Ei se haluukkaa älytä.

Jos muka jotain enemmän tiedät, niin voisit sitten siitä kertoa. En ymmärrä miksi pitää puhua toisesta rumasti! Tiedän kyllä, että tietoni ovat oikeita. Yritätte vain pilkata minua.

• Surkea opetus

Arabit puhuvat armeniaa kyllä. Kaippa sitä voidaan arameaksikin kutsua, mutta ei sitä pidä sotkea mitenkään Jeesukseen. Hän oli juutalainen ja hyvin tiedetty tosiasia on, että juutalaiset puhuvat hepreaa. Kyllä minä olen kerran nähnyt alkukielisen uuden testamentin. Ihan hepreaa se kyllä oli minulle. Erilaiset kirjaimet ja kaikki. Silloin minulla heräsi kiinnostus tätä juutalaiset kieltä kohtaan, mutta valitettavasti kansalaisopistossa ei ole hepreaa tarjolla.

Alkukielisessä uudessa testamentissa on "erilaiset kirjaimet ja kaikki". No sehän tietysti onkin vakaa todiste siitä, että kielen TÄYTYY olla hepreaa. Kun on erilaiset kirjaimetkin....apua, kuolen nauruun!

Tässä sen nyt kaikki saavat nähdä, mitä adventistipastorit ja kirjanoppineet kouluja käymättömille alamaisillensa opettavat. Ja nämä nielevät kaiken, kun ei ole kykyä punnita "tiedon" totuudenperäisyyttä. Huhuhuh!

• Joskus joku pölhöpertti väitti, että Jeesus olisi puhunut armeniaa! Heh. Tuskinpa nyt sentään. Armeniaa puhuvat arabit. Juutalaiset ovat aina hyväksyneet vain heprean kielen. Juutalaiset eivät ole halunneet sekoittua muihin kieliin, kuten armeniaan, koska heprean kieli on ollut aina heidän kielensä. Ja aina arabit ja juutalaiset ovat olleet kaunoissa, koska Iisak antoi esikoisoikeuden Jaakobille, eikä arabien kantaisälle.

• Once upon a time...

Olipa kerran pölhöpertti, jolla oli levollinen mieli väittäessään, että uusi testamentti on kirjoitettu hepreaksi ja että arabit puhuvat arameaa, jota myös armeniaksi kutsutaan... Olipa kerran - sen pituinen se.

• !!!!!.

Miksi koitat esiintyä adventistina levollinen-mieli?

• Tunnusmerkit
        !!!!!. kirjoitti:

Miksi koitat esiintyä adventistina levollinen-mieli?

Ei esiinny, on ihan aito ja oikea adventisti - tiedon taso ja ulosanti puhuvat puolestaan!

• On teillä taas hyvä argumentit!

• Molemmat kuolleita

Levollinen_mieli on pyh!:n kaksoispersoona.
      Samanlaisia typeriä jästipäitä ja vänkääjiä samassa ruumiissa ja tarkoitan juuri sitä, että ovat todella RUUMIITA. Olioita joissa ei ole henkeä rahtustakaan.

• Tiedoksi levolliselle mielelle:

"Aramea (arameaksi [arɑmiθ], [arɑmit], [ɑrɑmɑjɑ], [ɔrɔmɔjɔ]) on Lähi-idässä käytetty, länsiseemiläisestä kantakielestä kehittynyt seemiläinen kieli. Vanhimmat arameankieliset kirjoitukset ovat 900-luvulta eaa. Aramean kieltä käytettiin myös roomalaisessa Juudeassa (nykyinen Israel), ja yleisesti uskotaan sen olleen Jeesuksen äidinkieli. Eräät osat Vanhaa testamenttia on kirjoitettu alun perin arameaksi, samoin suurin osa juutalaista Talmudia.
      Nykyään aramean kielen eri muodoilla on noin parisataatuhatta puhujaa, enimmäkseen Syyriassa ja Irakissa sekä paljon siirtolaisina Euroopassa. Sitä puhuvat etenkin assyrialaiskristityt.”

http://fi.wikipedia.org/wiki/Aramean_kieli

• Ei uppoa, ei

Tuomas-kuoma, ihan sama, mitä nimim. levollinen_mieli tarjoat vastaukseksi; hän haluaa vain vedättää, inttää päättömiä arabeista,armenialaisista, juutalaisista. Ei asiallisetkaan vastaukset kelpaa, haluaa vain provoilla ja nauttii, kun joku eksyy hänen kanssaan keskusteluyritykseen.

Häiriköiden nautintoja on normaalin ihmisen vaikea ymmärtää, mutta surkea tapaus hän kuitenkin on.

• Eli siis armenia ja aramea eivät siis olekaan samoja kieliä. Näin minut sekoitettiin uskomaan, kun sanottiin, että Jeesus puhui arameaa. Miten Jeesus olisikaan puhunut arabien kieltä! Eli juutalaisten kieli on heprea, mutta arabien kieli on armenia. Juutalaisten valtio on Israel, mutta mikä on arabien valtio? Mutta miksi väitetään, ettei Jeesus olisi puhunut hepreaa? Tätä en ymmärrä. Yleisesti uskotaan siis aramean olleen Jeesuksen äidinkieli, mutta ovat kriitikotkin? Ovatko nämä, jotka yleisesti uskovat näitä samoja liberaaliteologeja, jotka väittävät ettei Jeesus syntynyt neitseestä?

• Vaikeasti hoidettava

Eli siis armenia ja aramea eivät siis olekaan samoja kieliä. Näin minut sekoitettiin uskomaan, kun sanottiin, että Jeesus puhui arameaa. Miten Jeesus olisikaan puhunut arabien kieltä! Eli juutalaisten kieli on heprea, mutta arabien kieli on armenia. Juutalaisten valtio on Israel, mutta mikä on arabien valtio? Mutta miksi väitetään, ettei Jeesus olisi puhunut hepreaa? Tätä en ymmärrä. Yleisesti uskotaan siis aramean olleen Jeesuksen äidinkieli, mutta ovat kriitikotkin? Ovatko nämä, jotka yleisesti uskovat näitä samoja liberaaliteologeja, jotka väittävät ettei Jeesus syntynyt neitseestä?

Ei taida olla yrttiä kasvanut tätä häiriötä varten ja terapiamuotona, mikähän olisi mahdollinen...?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      53
      2110
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      31
      1670
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1454
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      353
      1444
    5. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1414
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1305
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1098
    8. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      8
      1014
    9. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      81
      982
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      969
    Aihe