Tervehdys.
Tällainen simppeli asia mua askarruttaa, eli kumpi käytäntö on parempi:
Sulkea tietokone yöksi kokonaan, vai pistää kone vain lepotilaan?
Olen jostain kuullut ettei kannattaisi yöksi sulkea, vaan laittaa lepotilaan, mutta kumpaa suosittelette.
Kiitos neuvosta
Virran katkaisu, vai lepotila?
7
189
Vastaukset
Yöksi kokonaan ja lepotilaan silloin jos poistuu koneelta esim tunniksi tai lähtee muualle.
- drererer3qe3e3e3e3e3
kaverille tuli virus kun ei koskaan sulkenu konetta(päivitykset),siis sulje yöksi,pävisin lepotil
- 0ssian
nämä on näitä windows juttuja.
- Linux tubutin
0ssian kirjoitti:
nämä on näitä windows juttuja.
Ei ole kuin tubutin linuks juttuja.
- 1stMacFinn
En koskaan sammuta iPadia, en yöksi enkä muutenkaan. Miksi ihmeessä pitäisi?
Nyt olikin kyse tietokoneista. ( Ketju Virheellisesti tabletti puolella)Ne syö paljon enemmän virtaa päälläollessaan kuin tabletit
- qdwwwewewwdw
eihän tabletteja tarvii sammutella ellei ne jäädy tai jot muuta häikkää ole
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111658Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411415- 541143
- 581063
- 721015
- 106932
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva54930Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31774