Puhelin/geometry dash ei toimi

Apua tarvitseva

Hei. Eilen illalla pelasin kännykälläni (samsung galaxy s4 GT-19506) geometry dash nimistä peliä. Puhelin oli latauksessa samaan aikaan kun pelasin ja kuumui ihan huolella.
Peli alkoi pikkuhiljaa lagittaa ja tökkiä.. Mutta seuraavana päivänä lagin määrä oli kasvanut huomattavan suuresti. Joskus peli toimii todella hyvin ja joskus taas ei sitten ollenkaan hyvin, eli tätä on jatkunut jo pitkään mutta nyt se taas jälleen kerran korostui.
Tämä oli ensimmäinen kerta kun lagi on syntynyt puhelimen kuumumisen johdosta. Lagit ovat vaihtelevia, joskus lagaa jatkuvasti ja koko ajan ja joskus taas lagit ovat pieniä tökkimisiä joita on vähän väliä paljon. Olen sammuttanut puhelimen moneen otteeseen, ottanut akun irti ja antanut sen olla irti about 10min.
Olen myös tyhjentänyt pelin välimuistin aika monesti. Mikään ei ole auttanut. Olen myös ladannut geometry dash liten ja se lagasi samalla tavalla kuin normaali versio.

Onko kenties kellään muulla ollut saman kaltaisia ongelmia ja miten olette niitä ratkaisseet?

8

3070

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • crystal13

Oletko koittanut poistaa pelin ja ladata sen jälkeen uudestaan?

• Apua tarvitseva

Nämä tiedot ovat sinulle varmaan turhia mutta jos kuitenkin satut tietämään pelistä niin olen tavallaan jo niin hirveän ''pitkällä'' että sen jälkeen pelin ilo häviäisi. Minulla on 700 tähteä ja 60 secret coinsia. Ja sanoinhan jo että geometry dash lite lagaa aivan samalla tavalla kuin normaali versio ja sitä on nyt kyllä tullut poisteltua ihan liiankin monta kertaa...

• paska peli :D

Mites onko ostettu kokoversio? Veikkaan että ei ole joten mukana voi olla tullut jotain paskaa, mikä on kyllä aika epätodennäköistä mutta mahdollista.

• Apua tarvitseva

On kuules ostettu.

• Pihvi12

Ootko kokeillu tyhjentää ramin? Kun ite tyhjensin ramin se lopetti lagit.

• Kuinka kauan on ollut sama kännykkä sulla? Se voi jo 3-5 vuoden jälkeen olla huonossa kunnossa.

• Anonyymi

toimiiko vielä?

• Anonyymi

koska se puhelin on vanha

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      195
      1486
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      123
      1248
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      50
      988
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      930
    5. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      52
      853
    6. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      830
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      56
      822
    8. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      102
      804
    9. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      82
      800
    10. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      32