http://www.iltalehti.fi/uutiset/2014120818907406_uu.shtml
"Naamiomiehet ryöstivät aseella uhaten R-kioskin"
"Ulvilan keskustan Tehtaantiellä sijaitseva R-kioski ryöstettiin eilen kello 21.05.
Nuorenoloiset naamiomiehet saivat aseella uhaten anastetuksi kioskin kassankoneen setelirahat, jotka he kantoivat ulos setelilokerikossa.
Toisella tekijällä oli sininen huppari, jonka etuosassa valkoisella Puman teksti ja Puman logo.
Toinen tekijä oli pukeutunut vaaleisiin housuihin ja vaaleaan huppariin. Molemmat miehet olivat peittäneet kasvonsa.
Ryöstösaalis jäi vähäiseksi.
Poliisi pyytää tapauksesta jotain tietäviä ilmoittamaan tietonsa virka-aikana numeroon 029 544 9290."
Keitä tällaiset säälittävät kakarat ovat?
ulvilan kakarat vauhdissa
8
349
Vastaukset
- veikkaaja
On kyllä nuorenoloisia.Jää helposti kiinni nämä.
- näitkö finniturvat
Nyt vinkkejä poliisille.Jonkun on täytynyt nähdä nämä ääliöt jossain pukeutuneina noihin vaatteisiin.
Kriminaalit pitää saada pois kaduilta ja erityisesti aseet haltuun noilta. - Kuolemantuomio
Ei tuollaisilla lökäpöksy paskahousuilla mitään oikeaa asetta edes ole. Kuulapyssy korkeintaan. Eivätkä sitäkään neidit osaa käyttää kun ei ole armeijaa käyneet. Amerikassa menisivät ryöstämään kioskia niin lähtisi tuollaisilta paskahousu vasemmisto luusereilta aivot pellolle aika nopeasti. Siellä sivistysmaassa, toisin kun täällä sosialistisessa euvostoliitossa, saa omistaja puolustaa aseellisesti omaa omaisuuttaan.
Todella mieluusti itse ampuisi tuollaisen ryöstäjän ja istuisi ensikertalaisena sen parin vuoden tuomion, kuin ottaisi itse luodista.
En sääli yhtään tuollaista ihmissaastaa joka kassaneitiä aseella uhkaa. Vaikka kuinka olisi niko jalmaria lapsena hakattu.- Muu-muu hei kato,
kevyt moottoriajoneuvo hei.
- PV50.
Muu-muu hei kato, kirjoitti:
kevyt moottoriajoneuvo hei.
Mene takaisin sinne harjavaltaan mielenterveyshoitoon. Sinne missä veljesi jo on ollut.
- Hah-hah-haa
PV50. kirjoitti:
Mene takaisin sinne harjavaltaan mielenterveyshoitoon. Sinne missä veljesi jo on ollut.
- olet neitsyt
Hah-hah-haa kirjoitti:
Vain neitsyet selailevat tuollaisia sivustoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851384Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231188- 49911
- 70890
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50776- 56772
- 101741
- 33702
- 60699