Ootko hidas vai nopea etenemään?

Pohtijanärhi

Jos tapaat jonkun kiinnostavan tyypin, niin haluutko heti treffeille ja sänkyyn vai katella vähän pidempään tulisitteko keskenänne toimeen?

Mä oon huomannut, että oon hitaampaa tyyppiä. Tykkään katella ja tutustua ensin kaverina vaikka toinen hottis olisikin. Kun ei voi luonnetta tietää ennen kuin tutustuu. Ja moniin kun tutustuu, niin äkkiä huomaa että vaikka olis fyysisesti viehättävä. luonne on sellainen ettei enää kiinnostakaan.

10

103

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onn semmottiis et kahtellan ja tutustutaan jonnii aikaa.

• Pien lisäys viel.

Tietty jos haluaa vain pelkkää seksiä, niin sitte het kättelyssä asiaan, mutta jos tarkoituksena on vähän vakavampaa suhdetta viritellä niin sitten tuo edellä mainihtemani pitää.

• nainen helsingis

All or nothing. En jaksa hitaita yhtään. Joko haluut tai sit et. Vihaan epävarmoja ihmisiä.

• Olen edennyt nopeasti ja hitaasti. En ole huomannut kummankaan tavan tuovan toista parempaa lopputulosta. Hitaasti edetessä johtopäätösten tekeminen vain venyy turhan takia.

Ihan sama, onko seksuaalinen tai henkinen epäsopivuus huomattu ensimmäisillä treffeillä tai vuoden päästä. Huonosti siinä käy.

• mielinkielin mies

Tutustuminenhan onnistuu parhaiten niin, että heittäytyy täsillä mukaan. Kyllä sinä huomaa, jos ei juttu suju tai sujuu. Miksi sitä pitäisi pelätä, ettei sovikaan toisen kanssa yhteen. Minun kokemusten mukaan hitaalla tavalla toiseen tutustuminen vain pitkittyy ja helposti mielenkiinto loppuu.

• Heti treffeille. Jos joku joskus jollain tasolla säväyttää, ei suotta kannata tehdä asioita hankaliksi. Varsinkin, jos tapaa netin kautta. Livenä voi olla ihan erilainen tyyppi, eikä ajatustenvaihto maksa vaivaa, jos ei tunnu miltään kasvotusten.

• -.-.-.-

Tahditon.

Tutustumisvaiheessa olen arka koskettelemaan tai suutelemaan toista oma-alotteisesti, sikäli etenee siis hitaasti. Kuitenkin koskettelu/suuteluvaihteen jälkeen muutunkin heti omistushaluiseksi ja mustasukkaiseksi. Vastaavasti saatan tässä vaiheessa myös jo tunnustaa rakkauttani, eli aivan liian varhaisessa vaiheessa :D

• Kun minä tapailen kiinnostavan naisen, sänkyyn hänen kanssa vasta kahden kuukauden päästä.
      Ensiksi pitää tutustua hyvin naiseen, ennen kun on ryhtymässä petihommiin.

• Suhteessa yleensä on kaksi ihmistä, et voi yksin päättää, milloin ryhdytään petihommiin ;)

Itselläni on kokemusta molemmista tavoista, mm. avioliitto alkoi aikoinaan "yhden yön jutusta" eli se ei jäänytkään yhteen yöhön.

• bohemian rhapsody

No ihan tosissaan, kolmansilla treffeillä muutto yhteen :D olin nuorempana sen verran boheemi-tapaus ja seurusteluni ja nuoruuden kolme vuotinen avioliitto oli kaikki toisten taiteilijoiden kanssa, et ne oli samaa mieltä. Mä en tykkää enään boheemisuudesta, mut teen kyllä taidetta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      66
      2379
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      33
      1755
    3. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1604
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      374
      1565
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      16
      1525
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1387
    7. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      106
      1131
    8. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1118
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      9
      1084
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      1009
    Aihe