Onko kyseinen laite ''iPad 1''? Siis ensimmäisen sukupolven? Saako siihen iOS 8? Täältä netin ihmeellisestä maailmasta kun yritin ettiä tietoja/kuvia niin iPad 1 ei kuulemma ole kameraa ollenkaan, mutta nimellä ''iPad 9.7" Retina-näyttö 16GB Wi-Fi'' Gigantin nettisivuilla myynnissä olleen laitteen tiedoissa lukee että edessä ja takana on kamera. Onko siinä iPad Retinassa kamerat? Onko siis ''iPad 9.7" Retina-näyttö Wi-Fi'' eri kuin iPad 1?
iPad with Retina display Wi-fi 16GB
tietämätööönn
2
172
Vastaukset
Ei ole ipad1 vaan taitaa olla juurikin tämä minullakin oleva malli eli ipad 3 ja tähän olen ios 8 version asentanut, suosittelen uudempaa ipadiä kuitenkin nykyään, ihme jos jostakin edes saa enää tätä ipad3 mallia, eipä näytä gigantissakaan olevan enää myynnissä, eikä ihme.
Suosittelen vilkaisemaan ainakin tuota linkkiä ja siitä suurinpiirtein keskivaiheilta löytyy ipad versiot.
http://fi.m.wikipedia.org/wiki/IPad- 1stMacFinn
Se voi myös olla iPadin neljäs versio. Mutta kolmonen oli eka, jossa on retina-näyttö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1991590Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1381354- 541123
- 72995
- 51950
- 106902
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52893Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 82830
- 31764