Onko siepattu Margaret teloitettu?

Sitkeät huhut väittävät, että vuosikausia Irakissa toiminut avustustyöntekijä ja USA:n maahantunkeutumista vastustanut Margaret Hassan olisi teloitettu vetoomuksista huolimatta.

Jos näin on tapahtunut, on se taas uusi naula siihen arkkuun, jossa haudataan viimeisetkin myötätunnon rippeet ns."vastarintataistelijoita"(lue=terroristeja) kohtaan.

Tietysti tämän palstan pro-terroristit yrittävät vielä tästäkin "urotyöstä" kehuskella al-Zarqawin "rohkeita sotureita", jotka taas uskalsivat teloittaa sidotun vankinsa videokameroitten edessä...

Milloin maailman silmät avautuvat näkemään terrorismin juuri sellaisena ilkeämielisenä tahtona tehdä tahallista pahuutta, joka tässä tuoreimmassakin teloituksessa paljastuu jokaiselle puolueettomalle tarkkailijalle kaikessa karmeudessaan?

Tämän kaltaiset alhaiset rikolliset eivät puolestapuhujia ansaitse -edes suomi24:n keskustelupalstoilla!

7

621

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -epäilijä-

yhtäkään henkilöä joka hyväksyy kyseisen naisen murhan.

Provosointi yrityksesi on ällöttävää näinkin vakavan asian pohjalta.

• Olen kuvitellut sinun tavoin, ettei puolustajia enää näin karmeille teoille löydy, mutta olen saanut ennenkin pettyä palstan kirjoittajien moraalin tasoon...

Jos vilkaiset illan otsikkoaiheita, voisitko uskoa, että palstan nimi on "Maailman menoa"?

Tästä on alkanut muodostua lapsellisten Hitman-fobian uhrien temmellyskenttä...

• Phaedra

Margaret vielä vastusti näkyvästi Yhdysvaltain sotatoimia

Niin, että edes te usavastaiset vasemmistolaiset ette ole turvassa näiden ääri-islamistien teurastusvietiltä (joiden ainoa funktio on tappaa vääräuskoisia), vaikka harhainen itsepetoksenne ehkä niin kuvittelee.

No tyhmyydestä sakotetaan ennemmin tai myöhemmin...

• joo

" usavastaiset vasemmistolaiset"

Tämä kertoo kaiken nimim. Phaedran käsityskyvystä. Kymmenvuotias poikanikin ymmärtää maailmasta enemmän kuin arvoisa Phaedra. Eläköön Phaedra ja laajamielisyys...

• oletko todella noin tyhmä ja kapeakatseinen, kun kuvittelet pelkästään vasemmistolaisten protestoivan vääryyksiä vastaan. Saanen valaista ymmärrystäsi sillä tiedolla, että monet ihmiset KAIKISTA puolueista ja jopa epäpoliittisetkin tahot ymmärtävät milloin tulee julkituoda mielipiteensä ja oikeudenmukaisuutensa.

Toinen fakta on se, että se on pieni ryhmä, joka islam-uskoisista kannattaa äärimmäistä väkivaltaa ja sabotaashia. Suurin osa on ihan tavallisia ihmisiä, joita jenkit nyt Irakissa tappavat mielinmäärin peitenimi "terrori"-nimellä.Mutta, mutta..turhahan sun kaltaisillesi on aikaansa tärvätä. Tämäkin valuu kuin vesi hanhen selästä ja kaakatus vaan jatkuu sun suunnaltasi:))

• Double standard

Ei tämä vaikuta terroristeille tulevaan myötätuntoon mitenkään. Eilenkin uutisissa kohkattiin ja paheksuttiin kun USA:n sotilas surmasi moskeijassa kapinallisen. Seuraavaksi avustustyöntekijä Margaret Hassanin tappo kerrottiin hyvin lakonisesti, lainkaan moittimatta tekoa. Jos emme kerran halua syrjiä emmekä pitää irakilaisia tyhmempinä niin miksi emme vaadi heiltä samaa käytöstä kuin länsimaalaisilta. Onko koskaan edes vihjattu että kaappaajat ja panttivankiensa surmaajat laitettaisiin oikeuden eteen vastaamaan teoistaan. Sen sijaan telkussakin näytettiin tohkeissaan olevia siviilejä jotka kauhistelivat jenkkisotilaan menettelyä taistelussa. Eikö Margaret Hassanin (aseeton siviili) tappaminen kirvoita edes yhtä paheksuvaa lausuntoa vaikka meiltä länsimaalaisilta jos sielläpäin sitä kukaan irakilainen ei paheksu.

• jurpo

että USA , liittouma ja miehityksen aikana Irakiin tulleet länsimaalaiset ovat siellä kutsumattomina vieraina.

Ja nämä "kauheat brutaalit terroristit" ovat sunneja, äärimuslimeja ja ulkomaalaisia USA:n vihaajia.
        Sunnit pelkävät jäävänsä ilman valtaa uudessa Irakissa.
        äärimuslimit pelkäävät Irakin jatkavan maallisella linjallaan.
        Ulkomaalaiset taas ovat vannoutuneita länsimaiden vihaajia.

Hassan teloitetiin päähän ampumalla, ei kuitenkaan kurkkua leikkaamalla.
        Länsimaalaiset ovat vihollisia eräille Irakin ääriryhmille.
        Samalla tavalla USA tappaa sen vihollisia, kuten sunneja.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      56
      2198
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      32
      1694
    3. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      372
      1496
    4. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1484
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1474
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1337
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1108
    8. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      8
      1044
    9. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      86
      1029
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      969
    Aihe