Täällä törmää kuuluisuuksiin jatkuvasti; kuka on/oli vapunen ja kuka on/oli tissu? Lisäksi täällä vilisee muitakin nimiä, jotka eivät minulle ole tuttuja.
Kysymys palstalaisille
7
105
Vastaukset
- 4+13
Palstan aihe on palautteet ylläpidolle eikä lässytys kanssasi.
- Ihmettelijäinen
Löysit tissun elikkä henkilön joka harrastaa turhanpäiväistä vinoilua kirjoittajulle, tuo yllä tuossa.
Vapunen on hekilö, joka ei hyväksy muiden mielipiteitä, el hänkin on tuo yllä oleva 4 13. - Hauska olisi tietää
Ihmettelijäinen kirjoitti:
Löysit tissun elikkä henkilön joka harrastaa turhanpäiväistä vinoilua kirjoittajulle, tuo yllä tuossa.
Vapunen on hekilö, joka ei hyväksy muiden mielipiteitä, el hänkin on tuo yllä oleva 4 13.Tissu ja Vapunen ovat sama henkilö?!
Tiedän ettei liity palstan aiheeseen, mutta en tiedä mistä muualtakaan voisin tätä kysellä ja täällä on muutenkin aika sekalaista keskustelua... - ..?..
Hauska olisi tietää kirjoitti:
Tissu ja Vapunen ovat sama henkilö?!
Tiedän ettei liity palstan aiheeseen, mutta en tiedä mistä muualtakaan voisin tätä kysellä ja täällä on muutenkin aika sekalaista keskustelua...Eivät ole.
- 454588+
Eniten taitaa vilistä nimi "stuxnet" joka antaa itse jatkuvasti palautetta. Eli Suomi24:n pahin häirikkövalvoja joka sai potkut, ja on erittäin katkera siitä
- epätissu
Tissu on juopon nimitys (vrt Tissuttelija) ja ex-tissue on entinen juoppo.
Vapusesta ei ole havaintoa.- Vielä epäselvää?
Tissue on WC-paperi.
Entä ketkä ovat Tipunen ja Vassu?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih506873Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6762978Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831290Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981271- 841265
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611164- 891150
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371120- 721022
- 223927