Kävin tänää ekan kerran Burger Kingissä. Oli ihan paras!!! Voittaa 100-0 McDonaldsin ja Hesburgerin. Vähän perusteluita tähän.
Hampurilaiset: Oli isoja ja maistui hyviltä. Ei ollut pieni niinku mäkissä. Täytettä oli toisin ku mäkissä mutta ei liikaa niinku hesessä. 5/5
Ranskalaiset: Oli kivasti paksumpia ku mäkissä ja hesessä. Ei maistunu pelkältä suolalta niinku mäkissä, ranskikset oli ehkä ihan vähän kylmiä sisältä, mutta päältä hieman rapeita eikä raakoja. Dippejä oli aika samanlainen valikoima ku mäkissä hinta oli 20-50 senttiä. Ketsupin sai kassalta ja oli se ainakin ketsuppia ku merkki näkyi pussissa(mäkissä ja hesessä se voi olla jotain ihan muuta!). Ketsupille ei ollut valitettavasti mitään kuopia. 4/5
Limu: Limuissa ei näillä kolmella mitään eroa ole mauissa mutta Burger king vie voiton koska sitä saa hakea lisää niin paljon kun haluaa!!!! 10000000000000/5
Burger King voittaa mäkin ja hesen!!!!
3
485
Vastaukset
- Minä tätä mieltä
Samaa mieltä. Burger Kingin hampurilaiset ovat täyttäviä, majoneesi on miellyttävän öljyistä sekä pihvit ovat liekillä grillattuja. Suosikkejani ovat Tendercrisp tai Steakhouse ilman juustoa. Mäkkärissä ja Hesessä ei ole niin rapeita kanahampurilaisia eikä myöskään bbq-hampurilaisia. Myös ranskalaiset ovat parhaita BK:ssa.
Mäkkärissä on vikana hampurilaisten pieni koko sekä se, että monissa hampurilaisissa on pihvin ohella vain ketsuppi-sipulihöystöä ja suolakurkku. Big Mac (ilman juustoa) ja McChicken menettelee.
Hesen hampurilaisissa taas käytetään liikaa majoneesia joka on myös tunkkaisen makuista. Muuten ok.
Mitäs itse tuumitte? - q3r
Burger Kingejä on Suomessa vain muutama, Hese on lähellä , joten siellä käyn.
- Bueno69
Onhan se BK ihan parasta näistä ketjupaikoista. Whopperin kun tilasin ja söin niin ehkäpä paras hamppari mitä koskaan olen Suomessa mistään saanut. Ja BK:n rannet aivan bueno!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091608Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1391358- 541123
- 72995
- 52969
- 106912
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 82830
- 31764