Tätä ei voi muuten selittää kuin sillä, että ihminen kuoltuaan syntyy uudestaan jälleen maan päälle.
Judaismissa jälleensyntymäoppi löytyy Kabbalasta, jossa sitä kutsutaan nimellä gilgul ha-neshamot.
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2014122418952275_ul.shtml
Vahva todiste reinkarnaatiosta.
14
93
Vastaukset
- 45664654654
Tästä on pakko tykätä :B
http://www.brianweiss.com/
https://www.youtube.com/watch?v=xTnAqDPBsoY
"Rakkaus on lopullinen vastaus" - pyh!
Joudut kerran valheistasi tuomiolle.
- pyh!
Olen saatanan kätyri ja provosoin valheineni palstalla.
Siitä mistä toisia syytän joudun itse vastaamaan kerran.
Olen isäni lapsi, eli siis valheen isän lapsi.- oma lehmä
>>Olen saatanan kätyri ja provosoin valheineni palstalla.
Siitä mistä toisia syytän joudun itse vastaamaan kerran.
Olen isäni lapsi, eli siis valheen isän lapsi.>>
Jos tuo mitä kirjoitit, on totta niin silloin valehtelit mutta jos valehtelit, niin silloin puhuitkin totta. - pyh!
HANKI OMA NIKKI!
- pyh!
Saat valheistasi kerran tuomion.
- pyh!
Mene hoitoon!
- pyh!
Kävin hoidossa jo. Thaihieronta tarjosi avun jäykkyyteeni.
- Pyh!
pyh! kirjoitti:
Kävin hoidossa jo. Thaihieronta tarjosi avun jäykkyyteeni.
Valhees ei hetkauta.
Joku tietämätön raukkaparka hokee tuon tuostakin "hanki oma nikki".
Kertokaa te muut hänelle, että pyh! ei ole kenenkään oma nikki. Se on käyttäjiensä yhteinen!
Jos se olisi oma, se näkyisi värinäytöllä sinisenä, kuten vaikkapa minun oma nikkini.
Tietysti on tässä sekin mahdollisuus, että kun se kiivain pyh! pystyy ajattelemaan vain mustavalkoisia ajatuksia, hän tunnelmassa pysyäkseen katselee tätä adventismiaihettakin mustavalkonäytöltä!
Tämä mieleen juolahtanut ajatukseni pelasti koko iltani.
Joten kiitokset teille, te kaiken maailman pyh!'it.- Pyh!
Valhees ei hetkauta.
- pyh!
Korjasin lääkitystäni lääkärini neuvon mukaan. Katsotaan josko uusi lääke auttaisi minua poloista.
- Pyh!
Valhees ei hetkauta.
- pyh!
Ei auttanut näemmä uusi lääkityskään. Täytyy seuraavaksi vaihtaa tohtorisetää vai pitäisikö vaihtaa kerralla ihan tohtorskaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391809En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271598Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141404Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3421368Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681275- 81141
- 121058
- 20959
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7951- 80899