Hei kaikki 40set !
Eikö ole ihanaa olla tän ikäinen . Nauttia osaamisestaan , oppimistaan asioista ja rohkeudestaan ilmaista mielipiteitään , vaikkei ne ole samoja kuin muilla, esim. työkavereilla.
Eikö ole ihanaa olla kypsynyt omaksi itsekseen ja nauttia olemassaolostaan ja katsoa turvallisesti eteenpäin elämässä. On hienoa tietää , että on oppinut paljon asioita ja tulee oppimaan vielä paljon uutta ja rohkenee jakaa oppimaansa eteenpäin ja puhua " kokemuksen syvällä rintaäänellä ".
Ihanaa elämää kaikille rohkeille 40lle !!!
Nainen 40
Elämä alkaa 40senä !
9
821
Vastaukset
- Siru
3.12. tämähtää 40. Kiitti kannustuksesta:)
Ihan kiva tosiaan, ettei oo enää esim.
murkkuikänen, tai muutoin "kokematon ja
hakusellaan":) ettei elämä ole vielä loppu kuuskymppisenäkään!
Nyt se vasta mukavaa on!- Siru
Voi että kun näkee ilosia 6-kymppisiä, joitten
ei tartte hötkyillä enää mihkään.
Toisaalta, mieleen tulee aina surkeita kokemuksia, että kaikki ei voi siinä iässä
sairauksien vuoksi olla onnellisia. Musta
se on väärin, jos niinkin kauan elää!
- 40 v
En kyllä tunne samalla tavalla. Olen tiennyt aina mitä olen ja osannut sen myös ilmaista.
Ei ole tarvinnut elää 40 v. meillyttäen muita.- kaunis veera
Hyvä 40v ,
hienoa että olet tuntenut itsesi ja ominaisuutesi hyvin. En väitäkään että itse oisin elänyt 40v miellyttäen muita , vaan ehkä olen hitaasti kypsyvä ja hitaammin oppiva kuin sinä . Elämähän tuo itsekunkin eteen erilaisia asioita eri aikaan.
Osaisitko ja haluisitko kertoa miten olet sinun itsetuntemus tilanteeseen päässyt vai onko se hyvän kasvatuksen tulos?
Nainen 40
- niina
...kirjoittaa asiat juuri niinkuin ne ovat! 40-kymppisenä nainen on parhaimmillaan!lisäisin vielä kaiken jo sanomasi jatkeeksi kyvyn oppia ja ymmärtää asioita myös "toiselta kantilta". Hienoa! Hyvä Me!
- kaunis veera
Niin asioiden näkeminen myös toiselta kantilta , varmaan meinaat miehen , vaatii kyllä sen että on ollut parisuhteessa ennen 35 - 40 ikävuottaan .Muutoin oppii liian itsekkääksi ja käy rankaksi perustaa perhe nelikymppisenä. Täytyy oppia unohtamaan itsensä ja täyttää ensin toisten tarpeet , mies ja lapsi / lapset .
Mutta me kypsät naisethan opimme ja osaamme auttaa myös nuorempiamme naisystäviämme. Harmi vain että meille on annettu vain tämä yksi elämä opintieksi.
Mutta säteilkää iloa ja onnea rohkeat 40 naiset. - niina
kaunis veera kirjoitti:
Niin asioiden näkeminen myös toiselta kantilta , varmaan meinaat miehen , vaatii kyllä sen että on ollut parisuhteessa ennen 35 - 40 ikävuottaan .Muutoin oppii liian itsekkääksi ja käy rankaksi perustaa perhe nelikymppisenä. Täytyy oppia unohtamaan itsensä ja täyttää ensin toisten tarpeet , mies ja lapsi / lapset .
Mutta me kypsät naisethan opimme ja osaamme auttaa myös nuorempiamme naisystäviämme. Harmi vain että meille on annettu vain tämä yksi elämä opintieksi.
Mutta säteilkää iloa ja onnea rohkeat 40 naiset.tarkoittanut kenenkään; etenkään miehen palvelemista!enkä myöskään sitä että jotenkin tulisi "uhrautua" vaan että tässä iässä osaamme katsoa asioita monelta kantilta ikäänkuin uusin silmin! edelleen hyvä me!!
- tosi-jorma
Sillä voin yhtyä ajatukseesi.. Ja ikä luokka 40 on mielestäni mitä parhain.. Niinku mikä muukin.. Vaikka eleleekin yksinään..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1052983- 101864
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371855Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3901706Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211621Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681457- 1191277
- 131186
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91156- 201039