Taidan reskisteröidä nimimerkin pyh!

jalo kilpailu

Se kun ei näytä olevan kenenkään yksityisomaisuutta.

"Yhteisiähän ne uskovaisten tavarat ovat".

Vai pannaanko pystyyn kilpailu:

kuka ehtii ensin rekisteröidä tuon nikin?

Saataisiin aikaan vähän vipinää...

16

67

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miksi ihmeessä?

Miksi ihmeessä pyh! nimimerkki pitäisi rekisteröidä?
      Sehän olisi aivan sama kuin yrittäisi rekisteröidä autoa joka ei mene katsastuksesta kuitenkaan läpi. Siinä on niin pitkä vikalista, että parempi viedä vain romuttamolle.

• Marinhotelli

No saisi tuo adventistipelle vetää herneitä nenään vuonna 2015 koko vuoden ajan kun hänen typerät ja s.a.a.t.a.n.a.l.l.i.s.e.t. letkautuksensa eivät tuntuisi enää missään.Vaikka eihän ne ole aikaisemminkaan tuntuneet.Joutuis sitten käyttämään "sefun" nimimerkkiä.

• Pyh!

Valhees ei hetkauta, babylonisti.

• pyh!

Senkun rekisteröit. Minä kirjoitan jatkossakin nimellä "pyh!"

• nimimerkeistä puhe

Aloittaja jalo kilpailu on eri kirjoittaja kuin rekisteröity " jalo_kilpailu."

Näin lukijoille tiedoksi.

• pyh!

Bushmannin kirjoitelu teki tehtävänsä tulin järkeväksi. Rationalismi alkoi etenevin määrin kiinnostaan loogisuuden vuoksi, joten nyt ei ole sijaa humpuukilahkoille.

• pyh!
        pyh! kirjoitti:

Bushmannin kirjoitelu teki tehtävänsä tulin järkeväksi. Rationalismi alkoi etenevin määrin kiinnostaan loogisuuden vuoksi, joten nyt ei ole sijaa humpuukilahkoille.

Puhu vain itsestäsi. Minä pysyn uskollisena Jumalalle kaiken maailman buskamanneja vastaan minä päivänä tahansa.

• Parroon
        pyh! kirjoitti:

Puhu vain itsestäsi. Minä pysyn uskollisena Jumalalle kaiken maailman buskamanneja vastaan minä päivänä tahansa.

"pyhhin" sanomiset eli vastauskommentit, muistuttavat ominaisuuksiltaan joka ainoa kerta, älykkyydeltään eläimen kehityshistoriaa, kun "pyhhin" kommentteja arvioi normaalin ihmisen sana-valmiuteen, niin, se joka kuitenkin on käynyt edes kansakoulun vähimmäis vaatimuksena, ei todellakaan käyttäydy noin järkyttävän tyhmästi, kuin hän "pyh" vetäen vielä Jumalan mukaansa!

• pyh!
        Parroon kirjoitti:

"pyhhin" sanomiset eli vastauskommentit, muistuttavat ominaisuuksiltaan joka ainoa kerta, älykkyydeltään eläimen kehityshistoriaa, kun "pyhhin" kommentteja arvioi normaalin ihmisen sana-valmiuteen, niin, se joka kuitenkin on käynyt edes kansakoulun vähimmäis vaatimuksena, ei todellakaan käyttäydy noin järkyttävän tyhmästi, kuin hän "pyh" vetäen vielä Jumalan mukaansa!

Valhees ei hetkauta.

• Maitokansaa

pyh! edustaa adventismia parhaimmillaan.
      Toisten halveksunta kun on jo adventismissa imetty "äidin maidossa", eli Ellen Whiten harhakuvitelmien pohjalta.

• pyh!

Valhees ei hetkauta tippaakaan.

• Toisaalta, ehkä me vaadimme pyh!iltä liikaa?

Olemme olettaneet, että hän olisi Adamin jälkeläisiä suoraan alenevassa polvessa.

Mutta jospa Bushmanni on oikeassa siinä polveutumisteoriassaan? Eli jospa pyh!in esi-isät vasta muutama sukupolvi sitten laskeutuivat puista ja oppivat kävelemään kahdella jalalla.

Sitä taustaa vasten pyh!:in kehitys on päässyt hämmästyttävän pitkälle.
      Toki onhan pianoa soittavia apinoita ja tietsikoita näprääviä marakatteja, mutta että pyh!in suvussa ainakin yksi yksilö on oppinut jo kirjoittamaan näppäimistöllä ja toisinaan ihan lauseitakin, se on kunnioitusta herättävää edistystä.

Joten, ehkä meidän ei pitäisi halveksua pyh!in tämän hetkistä henkistä tasoa vaan ihailla, kuinka pitkälle, heikko lähtötaso huomioon ottaen, tuo kirjoittaja on päässyt!

Kuinka pitkälle vielä pääseekään, jos ikävuosia tarpeeksi vielä suodaan!

• pyh!

Valhees ei hetkauta.

• Kuin yö ja päivä

Kyllä alkuperäisen "pyh´in" tunnistaa sanomastaan, hän on uskossa, kun taas tuo jäljittelijä on vain panettelijan asialla.

• Käyn vielä täällä toteamassa noin rekisteröidyllä nimimerkilläni, johon kerran täällä viittasinkin.

En vain ole pitkään kirjoitellut ja huomasin tällaisen "nm". samankailtaisuuden, niin kirjoitellaan, ettei jää kenenkään muistiin, että olisin joskus ollut tällaisin aloituksin liikenteessä.

En ole tämän aloituksen takana.

• Hei!

Alkuseurakunnan tavarat ja kaikki oli yhteistä. Nämä elivät yhteistaloudessa.
      Tänään jokainen kaivaa omaa lompsaa, mutta huolehtii Jumalan työn palveluksesta ja lähimmäisten tarpeistakin.
      Lompsa on jokaisen oma ja tavaratkin jokaisen omat.

Siunauksia
      Jari Laurila
      keskustelija

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1538
    2. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1449
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      12
      1345
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      339
      1301
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1245
    6. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      988
    7. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      7
      951
    8. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      929
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      881
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      71
      816
    Aihe