Tämä mangnus on sopivasti sopiva kevään eduskuntavaali ehdokkaaksi,on sopiva muiden ehdokkaiden joukkoon,puolueesta ei väliä,kun vaan mangnus on pöntössä puhumassa,saadaan toivottavasti suomi 24 hiljaiseksi Mangusesta.
Magnus Eduskuntaan
10
138
Vastaukset
- Olet perseestä
Opettele nyt jumalauta kirjoittamaan oikein ennenkuin tulet avautumaan tänne.
- Magnus fani
Kannatetaan!!!
Magnus v Lagerbom voisi järjestäytyä jonkun pienemmän puolueen riveihin...Itsenäisyyspuolue tai Köyhien asialla, olisivat varteenotettavat puolueet, mistä hänestä tulisi ääniharava.
Ihan tosissaan Magnus Von Lagerbomista olisi kansanedustajaksi. Hän osaa tuoda kantansa julki ja seisoo sanojensa takana! Nämäkin täällä olevat poliittiset kommentit ovat järkeviä ja perusteltuja. Tuskin hän siellä unohtaisi meitä äänestäjiään. Enkä yhtään epäile, etteikö hän saisi ääniä!
Mitään Kepua tai Kokoomusta hänen on turha harkitakaan, sillä siellä hän jää toisten jalkoihin. - päivän parhaat :D
Erittäin hyvin sopisi porukkaan heheheheheee. Hakkaraisten, Kike Elomaan, Velto Virtasen jne. kanssa. hhheeeehhmuahhhaaahhhaaa, sinne vaan.
- jepjep3
Lisätään porukkaan Stubi, Katainen...hahaaahhahahahhaha
- von Lagerbom
jepjep3 kirjoitti:
Lisätään porukkaan Stubi, Katainen...hahaaahhahahahhaha
No minä en siihen porukkaan sopisi muutoin kuin kurinpidollisessa mielessä.. Luunappi otsaan kurittomille kakaroille ja nurkkaan häpeämään kumpikin..
- hyi, yäk,virn,heh.
von Lagerbom kirjoitti:
No minä en siihen porukkaan sopisi muutoin kuin kurinpidollisessa mielessä.. Luunappi otsaan kurittomille kakaroille ja nurkkaan häpeämään kumpikin..
Kauheen agressiivinen !!!!!
- loppp
von Lagerbom kirjoitti:
Onhan sussa munaa, enemmän kuin koko tuossa joukossa yhteensä...;)
- Laaki nov msaknussi
Juu juu, eduskuntaan vaan. Onhan siellä ollut Halme ja Alatalokin jne
- popo2
Ministerinsalkkukin varmasti annettaisiin hänelle. ..oikeusministeri,,,terveysministeri...lapsiasianivaltuutettu....
- heppiministeri
popo2 kirjoitti:
Ministerinsalkkukin varmasti annettaisiin hänelle. ..oikeusministeri,,,terveysministeri...lapsiasianivaltuutettu....
Jep, tai lisääntymisministeri, hehe.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091628Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401394- 541143
- 551025
- 721005
- 106932
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52913Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31774