Hei, etsin muutamaa ihmisistä "frendiksi" saadakseni alennuksen Valmennuskeskuksen kurssista. Tarkoituksenani on varata kauppatieteiden kurssi parin viikon sisällä, joten laitathan sähköpostisi pikaisesti, jos olet kiinnostunut!
Frendialennus Valmennuskeskuksen kurssille 2015!
6
134
Vastaukset
- kussinkauttakouluun
"Mikäli olet ilmoittautumassa kaverisi kanssa valmennuskurssille tai tilaamassa etä- / itseopiskelumateriaalia, kannattaa se tehdä mahdollisimman isolla porukkalla. Ilmoittautuessasi kaverisi kanssa saatte molemmat alennusta 5 %. Kolmen porukka saa alennusta 10 % ja neljän tai useamman porukka 15 %! Muista kirjoittaa kaveriesi nimet ilmoittautumisesi yhteydessä lisätietoihin. Frendialennus ei edellytä osallistumista saman alan valmennuskurssille."
- markkinamake
Valmennuskeskuksen markkinointiosasto on taas vauhdissa. Mikään ei oo niin läpinäkyvää kun foorumilla spämmäily, meneekö noin huonosti :D
- vierailija4
jonttura_90@hotmail.com
- vierasxd
meri96.rosa@gmail.com
- Audrey1
Annan tähän "feikki"sähköpostin, johon voit laittaa viestiä, ja kerron sitten oikean sähköpostiosoitteeni. En tykkää laittaa tänne julkisesti omaani. :)
ADifing7996@rhyta.com
(Olen käyttänyt tätä palvelua:
http://www.fakemailgenerator.com/#/rhyta.com/adifing7996/ ) - Audrey1
Nyt meitä on 4 kasassa eli en käytä enää tuota sähköpostiosoitetta! :) (ADifing7996@rhyta.com)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901429Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231218- 50958
- 70910
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52813Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810- 56792
- 81775
- 102774
- 33722