Auttakaa sielunsiskot ja veljet. Minut on tänään jätetty. Tylysti monen vuoden seurustelun jälkeen. Luulin sen olevan ikuista, mutta noin vain meni matto alta.
kuinka näin voi tapahtua
5
2764
Vastaukset
Mikään ei ole ikuista, vaikka sitä ikuista rakkautta toivoisi kaikille. Nyt vaan oma mieli kasaan ja eteenpäin. Kyllä se aurinko paistaa vielä sullekin - ennemmin tai myöhemmin. Tsemppiä!
Älä jää suremaan mennyttä vaan nokka kohti aurinkoa(jos sitä näkyy tai ainakin oletettua paikkaa)ja eteenpäin elämässä.Onni odottaa kulman takana!
- Haista_paska_saatana
Ihan oma syy
- saintolmi
Kuka aikuinen oikeasti vinkuu julkisesti tuollaisesta asiasta? Me aikuiset joudumme luopumaan, epäonnistumaan, kestämään, jätetyiksi, petetyiksi tulemaan ... tietynlainen aikuisen ylpeyskin olisi toivottava luonteenpiirre. En voi olla ihmettelemättä miten vähin eväin aika moni meistä täällä maapalolla joutuu kulkemaan.
- Ei_yksinäinen
Sitähän se on, kun kaikki on aina eteen passsattu! ;D
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391779En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271598Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141404Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3421358Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681275- 81141
- 121048
- 20959
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7951- 80899