Kirjoittaessani rasismi-palstalla
http://keskustelu.suomi24.fi/debate/3720
Mover astui sisään ja samantien koneeni antoi ilmoituksen että on estänyt hyökkäyksen IP-numerosta
54. 186. 138. 97
Toivottavasti osaatte tarkistaa onko se Moverin koneen IP
tai jonkun sen kaverin
ja toivottavasti osaatte sen bannia !
Ilmoitin asiasta palstalla moverille : kello 30.12.2014 12:21
Moveri oli ensin poissa sitten Tila: Online
Kirjautunut viimeksi: 30.12.2014 11:31
Katsoisitte vähän millaista moderattoria siellä pidätte.
Moderaattori-Mover on ennenkin rikkonut hyökkäyksillän minun koneeni!
Rasismi palstalla hyökkäys tästä IP-numerosta
7
99
Vastaukset
- et silleen
Koneen IP-numero on ainakin minulla ihan sama kuin ostokuitissa.
Ei se mihinkään muutu, konetta sammuttamalla.
Ainakin selvisi yksi häirikkö! - tuetteko härik köä
Minä kävin kolmannen kerran Moverin profiilissa 11:25
eikä Mover silloin ollut koneella
Siis Astui sis ään kohta 11:31
Et sellaista härik köä te tuette. - että semmosta
Mover on saatanan vajaaälyinen idiootti. Mukana kuulemma pakolaisbisneksessä, ja siksi on niin kiihkeä mamujen perseennuolija.
- poiuh
onko tuo nyt sitten myös sitä laissa rangaistavaa vihapuhetta?
- eitietoa200
tyhmänä kusyn mistä ton ip.n voi titää ja mistä tietää että puhut ko numerosta totta
- Toivossa hyvä elää.
Sen numeron koneeni sanoi, että virustorjunta esti hyökkäyksen tästä IP-numerosta. No yp voi tarkistaa onko se Moverin tai jonkun ? Toivoon että yp pannii sen.
Jokainen voi tarkistaa oman koneensa ip
googleen kirjoittaa ip-osoite
tässä suora linkki
http://www.ip-osoite.fi/
Siitä näet oman koneesi ip-numeron, osoitteen ja minulla on ainakin sama kuin kaupan ostokuitissa on.
Mutta uusi palvelu oli minullekin että virustorjunnasta tulee minulle ilmoitus hyökkääjän ip-numeronsta. Ihan hyvä ehkä toi toisten koneisiin hyökkääminen sitten alkaa loppumaan.
- ip luukaappi
Netissä kaikenlaisia lookup saitteja joilla voit ip-osoitteen tarkistaa, mm.
http://www.ip-tracker.org/locator/ip-lookup.php
Näyttää tuon mainitun ipn kuuluvqn Amazonille jenkkilään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih506873Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6762978Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831290Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981271- 841265
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611164- 891150
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371120- 721022
- 223927