Moikkista!
Mistä mahtaa löytyä uusia tuttavuuksia? :) Kun ei ole ennestään täällä kavereita. Kun ei ihan kadullakaan viittisi ketään hihasta vetästä. Kaveria etsii 25 vuotias media-alan muikkeli!
Juuri Turkuun muuttanut
14
320
Vastaukset
- 22v
Moi. Sama ongelma itsellä, täällä 22-vuotias jätkä.
- Esa Tabernaakkeli
Kaupunkiin juuri muuttaneille miehille parhaan opastuksen antaa legendaarinen Turun ruskea talo.Kannattaa tutustua.
http://hikipedia.info/wiki/Turun_ruskea_talo
- kehyskunnasta
Et mistään. Ikinä. Oikea turkkulainen ei ystävysty muualta tulleen tai edes toista koulua käyneen kanssa. Töissäkään ei puhu kaffetauolla junantuoman kanssa. Tosin juoruilee selän takana, vaikkei tiedä toisen asioista mitään. Turkulaiset elämän säännöt on opittu siellä Puolalan koulun pihalla välitunnilla.
- ei PerTu
Ne PerTut(perus turkulaiset)ovatkin usein ihan oma rotunsa joista ei ota porokaan selvää.
- Ex turkulainen
Mutta kuule, voi tutustua muualta muuttuneisiin, jos/kun turkulaisten kanssa ei ystävyyttä synny.
- Kaaos City
Turkulainen on ylimielinen ja omasta mielestään aivan ylivertainen, joka ei suostu edes keskustelemaan ulkokunnasta tulleen kanssa!
Paras on muuttaa pois koko onnettomasta ylimielisten kylästä! Nykyään Turkuun eivät muuta muut kuin venäläiset ja somalit, joilla on omat yhteisönsä.
Äläkä ainakaan aja autolla Turussa, sillä liikennejärjestelyt ovat surkeat ja taatusti joudut kiilatuksi ja töötätyksi alta aikayksikön! HYvä jos ehjänä selviät perille! Itse oon 27v poju Turun keskustasta, joten tutustutaan ihmeessä... Et nyt antanut mitään yhteystietoja, mutta aloitetaan tutustuminen vaikkapa tänään 22:30 AlePubissa, tunnistat mut siitä et mul on vihree takki ja punanen huppari ja valkonen lyhyt tukka ja oon alle 160 pitkä...
- Frenditön
Sori, en päässyt.
Alepubi on valitettavasti kokemuksista sellanen mesta etten enää astu sisään sinne :D
- kalmankalpea
Turun seudun kaveriryhmä Facebookissa:
https://www.facebook.com/groups/500222513445274/
( "Turun seudun kaveriryhmä" ) - .............
Suoli 24 sinkut.
- ruskeasilmäinen
En tiiä miksi täältä yrität kavereita ettiskellä kun tulokset on varmaan aika huonoja :D
Lisääpä mut Skypeen niin kerron itestäni enemmän ja voidaan tutustua: alfapianisti Venäläisiin ja somalialaisiin turussa asuvien tutustuminen ei onnistuu, mutta vaihto-oppilaisiin onnistuu paljon paremmin.
Ovat avomaisempiä, hakevat uusia tuttavuksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa682421En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361789- 101624
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3741575Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly161535Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681397- 1061141
- 121118
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91094- 201009