Kun ostat ranskalaiset tai ja aterian johon kuuluu ranskanperunat, pyydä/ kysy ennen tilaustasi voivatko he paistaa ranskalaisia( paksut perunat) 1.5 min kauemmin kuin normaalisti!
Itse jätän tilaamatta jos eivät voi, yleensä aina ovat paistaneet.
Saat HUOMATTAVASTI HERKULLISEMMAT ja PAREMMAT ranskalaiset! :D
Normi paistoaika kun jättää ne raaksi ja pahanmakuiseksi.
Ranskalaiset maistuvat silloin ihan pahville ja pieleen menneelle perunamuusille, ovat hiukka raakoja sekä löysiä.
Kun niitä paistaa sen 1.5 min kauemmin maku muuttuu, niistä tulee herkullisen täyteläisiä, rapeita ja koostumus konteksti sekä purutuntuma herkullisesti parempi! Herkullisia hetkiä.. riittävästi paistettujen perunoiden parissa.
Neuvo SNACKY ATERIAN OSTAJALLE.. :D
Ranskanperuna
1
139
Vastaukset
- Läskit perseeseen
Jep. Ranskalaisia kannattaa aina syödä paljon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091618Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401384- 541133
- 721005
- 54995
- 106912
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82830
- 31764