Juttua täältä:
http://www.sm-liiga.fi/media/2004_05_009.htm
Kehoittaisin HIFK:a perimään ainakin puolet tuosta summasta niiltä kahdelta idiootilta.
HIFK:lle 3000 euroa sakkoa Nylander -tapauksesta
6
494
Vastaukset
- Körmy
Miksi pitäis periä??? Eiköhän IFK ole ylpeä kyseisistä faneista. Eihän niitä idiootteja edes poistettu hallista vaan vietiin aitioon katsomaan peli loppuun.
- Juu
Mä haluun ilmaiseksi kanssa IFK:n aitioon, ja mielellään koko loppukaudeksi. Mitä HIFK vaatii siiheen? Vastustajien päälle kusemista?
- R.E.D
mielikuvitus riitä parempiin juttuihin?? Noihan vaan naurattaa. HIFK kaunein ja kiehtovin seura suomessa.Oppikaa nyt jo elämään se asian kanssa.
- einarsetä
R.E.D kirjoitti:
mielikuvitus riitä parempiin juttuihin?? Noihan vaan naurattaa. HIFK kaunein ja kiehtovin seura suomessa.Oppikaa nyt jo elämään se asian kanssa.
Siinä on kuria tuolle Suomen typerimmälle jengille.. Outoa että suomeruotsalaisten homojen joukkue = HIFK räkättää aitiossa olevalle
svedulle. Sitä se fobia teettää. - jussi
einarsetä kirjoitti:
Siinä on kuria tuolle Suomen typerimmälle jengille.. Outoa että suomeruotsalaisten homojen joukkue = HIFK räkättää aitiossa olevalle
svedulle. Sitä se fobia teettää.ehkä kannattas ottaa vierailevien joukkueiden mukaan sateen varjot. ja .45:set tollasten paskojen varalta. ps. eivät ainakaan itkis jälkeen päin.
niin... KAIKILLA vähintään SM-Liigan ja Mestiksen tasoisilla joukkueilla on halleissaan liiton sääntöjen mukaiset suojapleksit, joilla rangaistusaitiot on erotettu katsomotiloista, HIFK ei varmaan ole samalla tasolla resurssiensa ja/tai taitojensa puolesta, koska ei ole pleksejä saatu...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271538Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391449Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121345Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391301Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12988
- 7951
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7881- 71816