Myin oman autoni nettiautossa kuukausi takaperin ja olen katsellut uutta menopeliä sieltä täältä, mukaanlukien huutokaupat.
Mm. huutokaupat.com sivustolla tuntuu olevan tarjontaa, varsinkin 15v autot ovat siellä hyvin edustettuna.
No, juuri 18v vanhan auton myyneenä ja sillä vuosia ajaneena, voin kokemuksen syvällä rintaäänellä sanoa sen vaativan kärsivällisyyttä samanaikaisesti nousevien korjauskulujen kanssa.
Huutokaupat.com markkinapaikalla ei ole juurikaan 3-10v käytettyjä tai muita ns kiinnostavia kohteita.
Se mikä pistää silmään muutaman viikon seurannan tuloksena:
1) Yksityiset( jobbarit), jotka eivät ole saaneet autoaan myydyksi nettiauton tms kanavan kautta, "myyvät" täällä. Huutokauppa "peruttu" tarkoittaa sitä, että autoa myyvä ykityinen(tai jobbari) on saanut sen nettiautossa myytyä.
2) 15v vanhoja autoja riittää myyntiin todella paljon.
3) Myydään 300-700tkm ajettuja autoja meriitillä "kilometrit eivät ole kuin lukema mittarissa". Siis mitä, uskooko joku että auto paranee kuin viini vanhetessaan? Sellaisen käsityksen ko imoituksista saa. Samaan sarjaan kuuluu myyntilause "älä tuijota kilometrejä, auto on hyvä"
4) "Tarjous" -hyväkstty auto tulee uudestaan myyntiin heti kun huutokierros on ohi.
5) "Tarjous hylätty" kohde tulee myyntiin lähtöhinnalla, joka on pari satkua korkeampi kuin edellisen huutokierroksen korkein tarjous.
6) Paljom tarjouksia tehdään myös yli 10ke autoihin, vaikka näihin kauppoihin ei tule edes perävalotakuuta.
7) Ei näe kuka tarjouksia tekee
En ilmeisesti ole edes kuukauden seurannan jälkeen pääsyt perille mitä tuolla tapahtuu, mutta jos sinulla on tietoa jaettavaksi, niin kerro se ihmeessä. Olen missannut varmasti huutokaupat.com oleellisimmat kaupankäyntitavat ja "pelisäännöt"
Huutokaupat.com - autokauppaa, tarjouspelailua vai jotain muuta?
Menopeliä etsivä
0
86
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111668Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411425- 541153
- 591087
- 721025
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55940- 106932
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31784