Mikä olisi helpoin ja ilmainen tapa kuunnella musiikkia iPadista offlinetilassa? Itube ei toimi oikein ja en jaksaisi ladata/siirtää musiikkia tietokoneelta, koska omistamani kone on sen verran hidas ja uutta en pysty vielä hankkimaan.
musiikinlataus iPadiin
4
101
Vastaukset
- Mokkula wlan.
Maksullinen Spotify, tunein radio nauhotukset ja itse lisätty musiikki joko ipadin muistista tai ulkoiselta muistitikulta, kortilta tai kiintolevyltä.
Mutta miksi et netistä kuuntelisi?- Ei ole vaikeaa
Kopioi sdhc - muistikortille musiikkia ja tökkää muistikortti tablettiin
- Mokkula wlan
Ei ole vaikeaa kirjoitti:
Kopioi sdhc - muistikortille musiikkia ja tökkää muistikortti tablettiin
Ei ipadiin sqa muistikorttia sisäisesti mutta langattomasti saa, kiintolevyn, usb tikun ja muistikortin josta voi musiikit myös toistaa ja elokuvat.
- 1stMacFinn
Helpoin tapa on siitä huolimatta valita iTunesissa iPadiin synkattavat musiikit ja kuunnella sitten iPadilla.
Se hitaus ei välttämättä haittaa, koska se musiikki kopioidaan iPadiin vain kerran.
Mulla on käytössä iTunes Match eli kaikki mun musiikki on pilvessä, voin kuunnella mitä haluan millä haluan mutta se ei tietenkään toimi offline. Siihen tarvitaan iPadiin synkattua musiikkia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881409Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231198- 50938
- 70900
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51798- 56782
- 102774
- 64731
- 33712