Kollarit, Collage, Verkkarit - aina vaan ja uudestaan

KollariPoliisi

Tuntuu että erityisesti nuoret miehet ovat täysin gonahtaneet ja osin myös nuoret naisetkin. Aina vaan maleksitaan ympäri katuja kollareissa, siis mitä ihmettä? Yrittäkää nyt edes, ne eivät todellakaan olet hot ja antavat laiskan sekä epäsiistin vaikutelman.

On myös ihmeellinen vinoutuma siitä, että kollarit ovat niin siistit että niissä voi mennä vaikka työhaastatteluihin tai sukujuhliin. Huutonaurua aiheuttaa ihan stadissakin bongattavat kombot siististä takista (nahka tai villakangas) yhdistettynä kollareihin.

Mitä seuraavaksi? Nuorille naisille verkkarit ja korkokengät?

Kyllä on rupsahtunutta ja laiskaa porukkaa. Kuvastaa toki varmasti vain heidän selkärankaansa ja yleistä aktiivisuusastetta.

8

215

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niinpäniin

Totta puhut, kollarit on täysin yliarvostettuja ja rumia.

• SimonSimpans

Joo totta. Kollarit on ihan kauheat. Yrittäkää edes.

• kollegevihaaja

Sama meno jatkuu, nuo hemmetin harmaat kalsarit tuntuu olevan lähes joka teinillä jalassa. Käyttäkää pliis edes mustia jos ei muita housuja voi käyttää.

• College

Collsget on ihan hyvät ei kiinnosta mitä muut niistä aajatelle :)

• freeballerboy

Ei kyl tuu kollareita eikä verkkareita käytettyy himan ulkopuolella koska tykkään pitää farkkuja eniten ainakin kesällä (joskus tuulihousut mut aika harvoin).

Sen sijaan jos joku tykkää kollareista ja kokee ne mukavaks niin mikäs siinä, ei mul oo sitä mitään vastaan. Jokaisella oma tyylinsä ja mun mielestä pitää sitä kunnioittaa. Kyl mä ymmärrän et jotku ei tykkää farkuista ja joillekin farkut voi olla epämukavat vaikka ite toki tykkään. Ihmisillä eri mieltymykset. Ja monet harrastaa urheilua, tulee harrastuksista niin onhan se ihan loogista et sillo on kaupungilla kulkiessakin ne verkkarit. Ei kaikki viitti vaihtaa ja vekslata housujen kans. Ja jos joku käyttää verkkareita muuten vaan niin ihan sama.

• Leila63

Parasta on nähdä collareiden puntissa pullotusta ;) Hyväkaluiset miehenalut niitä ainoastaan käyttävät

• RipEikiva

Mutta koulussa ku o liikkaa ei ehi vaihtaa...

• kelpaa mulle

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      199
      1590
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      138
      1354
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      54
      1123
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      72
      995
    5. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      51
      950
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      106
      902
    7. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      52
      893
    8. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      850
    9. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      82
      830
    10. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      31