Käyttättekö te muut näitä hienoja jack daniels vaatteita? Saako niitä helposti suomesta? Ja mitä maksaisitte esim. Jack daniels hupparista? :)
Jack Daniel's vaatteet
7
256
Vastaukset
- Liian nuori
Jack daniel's on viski, olet liian nuori.
- tieoditon
Hyviä vaatteita. Kesällä ihana sellain väljä toppi. Itse olen ostanut ulkomailta. Mut Kyl niit varmaa saa suomestaki jostain :)
- dfagdgasd
Se on omasta mielestä naurettavaa kun nuoret, jopa ne jotka ovat vielä alaikäisiä, pitävät jotain Jack Daniel's paitoja. (ja usein jotain feikkejä joiden ''etiketti'' on suht huvittava ja niitä kauheita neon-värisiä toppeja) Tuskin ovat koskaan kyseistä juomaa edes maistaneet. (on ihan perus hyvää viskiä, Jack & Coke on vitun jees)
- jtrjtur
Minkätakia nuoret käyttää jotai viinapaitoja, ku en usko et kovin moni on ees jack danielsii maistanu :D
- jäkkii
tukholmas ainaki on, jos käyt nii käy kattoo sergelsgatan kävelykadul, siin on sellasii kauppoi joil o niit esillä kadulla ja ikkunas
- mainospaita
sehän on viski mainos paita
- eieieieoeieie
Naurettavia ja mauttomia ovat. Valkoinen pohjasakka käyttää tuollaisia rättejä. Omalle tytölle? Never!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091608Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1391358- 541123
- 72995
- 52969
- 106912
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 82830
- 31764