Ei toivotun sähköpostin estäminen.

apuuva

Siis kuinka saan uudistuneeseen postiin tämän eston päälle tietylle email osoitteelle esim. minulle lähetetään postia jota en halua ja ennen olen pystynyt estämään kyseisen lähettäjän osoitten vaan nyt en enää löydä tätä toimintoa mistään. Siis saan ihmeellisiä posteja joita yritän estää toiminnolla subsribe me on the list.. ja kun painan tästä linkki ei toimi ja virustorjunta alkaa huutamaan sivuston laadusta.

6

76

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Posti-Pate

Asetukset-> Asetukset
      Valitse vasemmalta alhaalta 'edistyneet asetukset' jolloin asetuslistaan tulee
      Postisuodatin ->Lisää uusi sääntö

Hieman sekava on tämä uudistettu, jonkulainen ohje löytyy
      Asetukset -> Ohje

Tai tästä linkistä:
      http://www.suomi24.fi/opastus/sahkoposti

• Tässä neuvo oiva

Jos estotoimintaa olisi, olisi Suomi24 ja ajat sitten tällä foorumilla vastannut kymmeniin kyselyihin. Mutta kun ei toimi.

Joten minä olen uuden postin kokonaan toiselle tarjoajalle. Suomi24 postiin laitoin automaattivälityksen ja sinne uuteen laatikkoon muokkasin estoja. Nyt roskaposti painuu heti roskalaatikkoon ja ne asialliset, jotka tulevat yhä Suomi24:n laatikkoon, välittyvät minulle. Kestää aina jonkin aikaa, kunnes muut oppivat uuden laatikkoni.

• Posti-Pate
        Tässä neuvo oiva kirjoitti:

Jos estotoimintaa olisi, olisi Suomi24 ja ajat sitten tällä foorumilla vastannut kymmeniin kyselyihin. Mutta kun ei toimi.

Joten minä olen uuden postin kokonaan toiselle tarjoajalle. Suomi24 postiin laitoin automaattivälityksen ja sinne uuteen laatikkoon muokkasin estoja. Nyt roskaposti painuu heti roskalaatikkoon ja ne asialliset, jotka tulevat yhä Suomi24:n laatikkoon, välittyvät minulle. Kestää aina jonkin aikaa, kunnes muut oppivat uuden laatikkoni.

Laita suomi24 postiin automaattivastaus jossa kerrot uuden postiosoitteen, oppiminen nopeutuu.

• Posti-Pate
        Posti-Pate kirjoitti:

Laita suomi24 postiin automaattivastaus jossa kerrot uuden postiosoitteen, oppiminen nopeutuu.

Suomi24 postissa tämä automaattivastaus nimetty lomailmoitukseksi.

• Miksi??
        Posti-Pate kirjoitti:

Niin että uusi sähköpostiosoite heti täysjakeluun kaikille spämmilistoille??

• apuuva

Kiitos Posti-Pate, sain estettyä jo 2 lähettäjää. Toivottavasti toimii nyt.Tulee mainosviestejä ihan liikaa (kymmeniä päivässä) kaikkia ei pysty unskribaamaan. .

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      50
      6873
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      676
      2978
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1290
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      98
      1271
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1265
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      61
      1164
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1150
    8. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      237
      1120
    9. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      72
      1022
    10. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      223