Mistähän johtuu mielikuvan puuttuminen siitä, että Skodalla ajava olisi jotenkin menestynyt ja elämässään onnistunut?
Jos ei muuten, niin ei ainakaan autovalinassa.
Skoda ja mielikuvat
9
93
Vastaukset
- Ihan oikein taas
Koska vain törppö luuseri hankkii Skodan, tuon automaailman hylkiön.
- niin totta
Hyväuskoinen, mainoksin vedettävä hölmö ostaa Skodan. Nämä ihmistyypit eivät pärjäisi, luonto karsisi pois kuleksimasta.
- Lexusporschetaijoku
Länttiloorti ei ole ainakaan onnistunut "autovalinassa"
Jos länttiloortilta itseltään puuttuu mielikuva, niin se johtuu hänen otsalohkonsa pimeydestä. Mitä minä olen näitä ihmisiä katsellut, niin Skodan omistajat ovat tasapainoisia, hyvällä itsetunnolla varustettuja ja menestyneitä.
No, tietenkin länttiloortilla voi olla erilaiset menestyksen mittarit, kuten esim. rantarolex, premium-ämpärimuovi, uusi tsamtsung-kännykkä tai mageenkirjavat laskettelulasit. - Näillä menette
Säännöstely, ankeus, Neuvostoliitto, surkeus, kateus, naurunalaisuus, surkeampi kansanosa, 60- luku, SEV, meteli, muodittomuus, lista on loputon. Kaiken kruunaa nykyversiot, viimasuojat ja huonosti matkitut länsi-autot.
- Ei kehtoo
Minnehän katoavat kolme vuotta vanhemmat skootat?
- Onnellinen omistaja
Ne on jollain onnellisella omistajalla. Minullakin on neljä vuotta vanha Skoda ja ei oo ollu pienintäkään vikaa.
- Onnellinen omistaja
Onnellinen omistaja kirjoitti:
Ne on jollain onnellisella omistajalla. Minullakin on neljä vuotta vanha Skoda ja ei oo ollu pienintäkään vikaa.
Kova valehtelemaan muutenki mie.
- Kylmiä totuuksia
Se ainakin tiedetään,
että _jos_ landlord olisi menestynyt
ja elämässään onnistunut,
niin _ei_ se hengailisi täällä suolipalstalla
eikä kirjoittelisi provoja.
M.O.T. - Mielikuva on
Minulla on mielikuva landlordista, jota myös loanheitto-loordiksi ja desantiksi kutsutaan.
Menestys ja onnistuminen ei tule tässä yhteydessä lainkaan mieleen.
Landlord nimitetään Lada-Suomen maajohtajaksi? No, se olisikin jo onnistumista se. Sanoisinko "palkkiovirka", mutta idässä sellaiset kuuluvat edelleen kuvioon. Skodaa tehdään ja myydään sekä ostetaan ihan eri kulttuurin parissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391759En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271598Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141404Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3421358Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681275- 81131
- 121048
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7951- 20949
- 80889