Kun on samsung note2014 tabl. ja langaton tulostin, niin tarviiko tulostimen ja tabletin väliin reititintin vai saako yhteyden pelkällä wifillä. Tarviiko yhteyttä asettele Windows koneen tapaan erityisesti jollain softalla?
tulostaminen
4
171
Vastaukset
Riippuu tulostimesta.
- samppa ja hp
No itse asiassa itsellä ei ole nyt tuota Wi-fi tulostinta ollenkaan. Käytössä on kyllä HP PhotoSmart AIO tulostin "langallisena". Mutta esim. Ipadin ohjeessa on just tämä, että se vaatii tietynlaisen tulostimen. Mutta jos päivitän tulostimen vastaavaan langattomaan kuin nyt, niin.... riitääkö se.
Tabletissani on valmiina jonkinlaiset asetukset Sekä Samsungin että HP tulostimille. Nykyiseen tulostimeeni olen kyllä ihan tyytyväinen muuten paitsi tuon langattomuuden takia. Jos olisin hullunrohkea, niin kävisin kaverin luona testaamassa löytääko kone ja DeskJet-tulostin toisiaan.... tuota paria kyllä epäilen. Wlan reititintä ei sinänsä tarvita tähän jos halutaan pelkästään tulostaa langattomasti tulostimen kautta. https://www.dvdplaza.fi/forums/showthread.php/86005-Langatonta-(t)ulostamista
Monessa tulostimessa on vielä Google Cloud tuki eli sen kautta saa tulostettua tableteista. ( Toki myös muuten).
Kannattaa miettiä haluaako laser vai mustesuihku tulostimen. Laser tulostimen värijauhe kestää pitkään hyvänä vaikkei tulostina käyttäisi moneen kuukauteen. Mustesuihkun värit voi huonontua jos tulostinta ei käytä pitkiin aikoihin.- Kalevi miettii
Minulla on Samsungin WiFi tulostin ja tabletti ja kännykkä Samsungilta. Tulostus onnistuu suoraan kännykästä ja tabletista langattomasti ilman reititintä tms. Esimerkiksi tabletti osaa ottaa suoraan yhteyden tulostimeen. Googlen Play-kaupasta latasin Samsungin Mobile Print -ohjelman, jolla homma hoituu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1861395Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231198- 49921
- 70890
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51788- 56772
- 102764
- 33712
- 60709