Perjantai, 16. tammikuuta
Hän tietää hyvin, miten meidät on muovattu,
hän muistaa,
että me olemme tomua. (Ps. 103:14)
http://wol.jw.org/fi/wol/dt/r16/lp-fi/2015/1/16
Päivän Sana
6
56
Vastaukset
- Henri Pötvys
"Jos olet isä tai äiti, pystytkö jäljittelemään Jehovan esimerkkiä? "
En koe hengellisyyttä minkään jehoovan matkimisena.
" Seurakunnan vanhimmat pyrkivät jäljittelemään Jehovan järkevyyttä "
-Eikö kristityn sopisi olla vaatimaton ja nöyrä ? Miksei myös lahkolaisen ?
" Jehova arvosti köyhienkin israelilaisten antamia uhreja. Samoin jotkut veljet ja sisaret eivät ehkä terveysongelmien tai korkean iän vuoksi pysty tekemään paljoakaan kenttäpalveluksessa."
-Eikös käytännössä korkeaikäiset lahkolaiset koe olevansa petettyjä, kun mitään paratiisia ei alkanutkaan, eikä erityisesti 1975- mutakakkuja vaan
kyllä, tomua olemme kaikki,
Henrikin :) - 3+3+4+5
-Eikös käytännössä korkeaikäiset lahkolaiset koe olevansa petettyjä, kun mitään paratiisia ei alkanutkaan, eikä erityisesti 1975
Useimmat eivät koe, koska he ovat ulkoistaneet ajattelunsa, omatuntonsa ja elämänarvonsa uskonnollisen kultin hallintaan. Voivat ammentaa lohtua siitä, että kaikki V-liikkeen opetuksiin uskoneet jäsenet ovat aiemminkin olleet kusetettuja.
- Anonyymi
Eikös se näin sanota Raamatussa?
Päivän Peräilma. Ja menkööt samoilla löpinöillä koko viikonlopuksi.
Sillä jo aaprabam laski laulellen Peräilmaa Epydtkissä vaarao Ramses ykkösen kanssa pyramiitin huipulta käsin katsoen horisonttiin tarkasti.- Anonyymi
Paitsi hallintoelin ei ole tomua. Ainakin heihin pitää suhtautua niin, että he eivät tee virheitä. Ja jos heitä menee arvostelemaan, koska heidänkin pitäisi olla tomua, tulee mökötystuomio.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa722467En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361799- 101654
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3721587Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly181552Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681407- 1091166
- 121128
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91094- 201009