Ihan hanurista tämä uusi "Keskusteluketjuun ei ole tullut uusia kommentteja puoleen vuoteen. Ole hyvä ja aloita uusi keskustelu".
Jos keskustelun aihe on sellainen, mikä ei vanhene, niin miksi pitää aloittaa uusi ketju, kun vanhaan, tietoa täynnä olevaankin, voisi jatkaa? Kohta varmaan yli puoli vuotta vanhat keskustelut poistetaan kokonaan. Siinä sitten on ihmettelemistä kun googlaa "pe*settäni kutittaa" -eikä löydä yhtään keskuteluja aiheesta.
No uudistukset on aina hanurista.
"Ole hyvä ja aloita uusi keskustelu"
3
84
Vastaukset
- pöljääää
Typerää! Löytyi juuri hyvä suhde keskustelu muutaman vuoden takaa ja näköjään siihen ei voi vastata. Täytyy aloittaa uus keskustelu, johon vanha linkitetään.
- Jaskafa
Joo ei sitä aina jaksais alkaa lässää samaa aloitusta uudestaan kun sellainen on jo tehty .. Tietenkin jotkut ei sitten vastaa enää vanhaan viestiketjuun vaikka olisikin uutta asiaa. Monet tarttuu mieluummin uuteen ketjuun helpommin. Mutta siinä olen samaa mieltä kanssasi että koko asiaa ei jaksaisi alkamaan selittämään alusta saakka uudestaan kun vanhakin viestiketju löytyy ..
- Pölvästiä
Näköjään täällä lukitaan kaikki vanhat keskustelut, vaikka niihin olisi vasta äskettäin tullut uusia vastauksia. Kenenköhän idea tämäkin oli?
Eikö s24 tarkoitus ole olla suomen suurin keskustelufoorumi, joten miksi kaikki keskustelut suljetaan??????
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496345Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6432641Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831209- 821133
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.831114Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä601078Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2991076- 841055
- 66951
- 228854