Kun työnhakijalla on laskut hoidettu huonosti,luottotiedot kuitenkin kunnossa,käräjäoikeudessa yksi parin sadan euron keissi auki joka maksetaan,niin näkeekö pankki tällaiset asiat rekry vaiheessa?Tietääkö kukaan?On ollut vaikea elämän tilanne taloudellisesti ,ei se ole pysyvää ja asiat kyllä hoituvat mutta näkeekö pankki nämä asiat?Jos joku osaa vastata asiallisesti niin olisi tosi hienoa.
tietääkö kukaan pankkien rekryistä
3
123
Vastaukset
- dgtret
Luottotiedot tarkistetaan, mutta sinulla ne olivat kunnossa.
Onko tilisi samassa pankissa mihin olet hakemassa töihin? Silloin teoriassa voisivat tilisi tsekata, mutta ei taida olla laillistakaan tuommoinen...
Itse siis yhden sijaisuuden tehnyt pankissa ja silloin jo haastatteluun soitettaessa mainittiin että luottotietojen täytyy olla kunnossa, joten se lienee pääasia.- neuvoton
Kiitos!Juu luottotiedot ovat kunnossa,on vain ollut vaikeuksia laskujen kanssa kun jäin työttömäksi yt neuvottelujen kanssa.
Tiliä ei ole samassa pankissa.Aiemmin kun hain omaan pankkiin töihin ja kävin haastattelussa niin en päässyt siitä pidemmälle kun sanottiin että taustat on tarkastettu kaikilta hakijoilta.Liekö sitten tilini katsoneet.Laittaa kyllä erilaiseen lähtökohtaan muihin hakijoihin verraten...ei hyvä
Mielelläänhän sitä laskut ajallaan hoitais mutta kun tilanne on ollut vähän vaikea!
Minulle ei puhuttu nyt eikä aiemminkaan luottotietojen tarkistuksesta,ajattelin vain että kyllähän ne tarkistetaan.
- pankkitäti300
Luottotiedot ainoastaan. Tilejä eivät saa mennä katsomaan. Jos epäilyttää että niin on käynyt, voi pyytää selvitystä. Kaikesta hiirellä klikkailusta jää jälki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111648Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401404- 541143
- 581053
- 721005
- 106932
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva53926Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31774