Haluan kertoa oman kokemukseni eteenpäin jospa tästä olisi apua ihmisille jotka tuskailee kun vauvaa ei vain kuulu..
Minulla todettiin viime syksynä PCO ja kärsinkin sen vuoksi erittäin kamalista ja poikkeuksillisista oireista, naama on kuin räjäytyksen jäljiltä ja kaunis pitkä tukka irronut kokonaan, menkat hmm...no ne kyllä tulee, melko säännöllisesti mutta kestää sen pari viikkoa ja tästä pääsemmekin siihen, että minun ei pitäisi saada lapsia, ainakaan omin avuin. Näin kertoi kolme eri lääkäriä minulle, etten ovuloi ollenkaan ja lasten saanti olisi lähes mahdotonta paitsi jos nyt joskus ja jouluna sattuisi tulemaan ovulaatio niin silloinkin olisi vain 15-20% mahdollisuus tulla raskaaksi. Tämä asia ei siinä kohtaan minua niinkään haitannut koska emme lapsia halunneet lisää juuri nyt. Olimme jo pitkään miehen kanssa touhailleet ns varmoilla päivillä ja tämän asian vahvistuttua taisimme luottaa liikaa siihen etten tosiaan tule raskaaksi. Koska minulla on melko pitkät kierrot niin taas ajattelin että vaikka pitäisi olla menkat niin kierto on mitä on ja menkat tulee joskus...kaapissa oli raskaustesti jäänyt joltain ajoilta ja päätin piruuttani pissiä tikkuun, ja kappas, positiivinen??!!! minä, jonka ei pitänyt saada lapsia, olinkin nyt raskaana joka myös vahvistettiin verikokeilla, ja melko pitkällä olinkin, jo 8 viikolla!!!eli kaikki siis on näköjään mahdollista ja meillä ei ollut apuna mitään lääkkeitä tms enkä todellakaan yritänyt mitään ruokavalio hoitoa (olen normaalipainoinen) .mutta tahdon vain kertoa teille muille että vaikka joskus asiat näyttäisi todella pahalta niin kyllä se vauva sieltä vain voi tulla kun sitä vähiten odottaa ja yrittää. valitettavasti raskauteni päättyi keskenmenoon mutta tämä asia ei meitä lannistanut vaan opetti vahvoiksi tämän inhottavan pco:n kanssa.
lohdutusta muille
joku vain....
1
124
Vastaukset
- Peukutpystyyn
Kiitos kannustavasta viestistä! Tsemppiä PCO:n kanssa ja kivaa perheoloa teille!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395130Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5161704Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50793Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738