mie olen -79 syntynyt ja 2 tytön äiti. esikoiseni syntyi kuurona ja myö ollaan vähän hukassa kun ei meiltäpäin löydy muita kuuroja. siinä sit lapsi elää täysin kuulevassa ympäristössä.
missä olette?
5
578
Vastaukset
- susanna
Kiva, että olet miettinyt asioita ja haluat lapsellesi myös kuuroja lähelleen. Kommunikointi on toki tärkeää ja vinkkejä tähän ja muuhun toimintaan voit kysellä suoraan esim. Kuurojen Liitosta.
- Mansetar
Kyllähän kuuroja on jokapuolella Suomea. Mistäpäin olet? Mistäpäin te muutkin olette? Mä oon Tampereelta.
- Tepi74
Espoosta!!Ja Kesäsin Karjalohjalla asustelen =)
ollapa jo kesä!!
- .....
Kuulovammaisten Lasten Vanhempien Liitto r.y.
http://www.klvl.org/ - HenkkaDj
Olen itse kaustiselta. Se on ihan pieni kylä.. Täällä asuu ainut nyt hetkellä mä kuuro. mulla on paljon kavereita ympäri suomea kuuroja.
synnyin -78
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091628Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401394- 541133
- 721005
- 541005
- 106922
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82830
- 31764