Vetäsin tossa kunnon savut ja kyl pitää todeta et voi jessus että olen sekaisin. Ja hauskaa on.
Eihän tässä tietysti mitään järkeä ole, ja siks mulle tulikin mieleen, et näinkö hauskaa kreationistina oleminen on: tyhmänä, pää samaan aikaan tyhjä ja täynnä, mut ihan hillittömän hauskaa on on. En yhtään ihmettele, etteivät he halua luopua uskostaan.
Oi että.
Taidan kääntyä kreationismiin heti kun paukut loppuvat.
Tällaistako on olla kreationisti :)
6
100
Vastaukset
- ei kirj
"Taidan kääntyä kreationismiin heti kun paukut loppuvat."
Kyllähän niitä röllejä ja kretardeja voi savuissa sympata mutta että selvinpäin, ei saatana. - *JC
puolimutkalle ja muillekin evoille haluan kertoa varoittavan tositarinan. Yksi serkuksistani oli minulle lapsuudessa aina läheisin, samanikäisinä viihdyimme aina tavatessamme hyvin. Lapsuusvuosien jälkeen, yläkouluaikoina näimme enää harvakseltaan, myöhemmin vain pariin kertaan sukulaisten hautajaisissa. Sain kuulla, että hänen opintonsa eivät edenneet ja että hänen kaveripiirinsä oli tullut vähintään epäilyttäväksi. Päihteitä ja myös huumausaineita käytettiin, kasvatettin ja kai kaupiteltiinkin.
Serkkuni perheolot olivat moitteettomat, vanhemmat syvästi kristillisiä ja hyvin toimeen tulevia. Oli mahdotonta ymmärtää, mikä serkulleni oli tullut, mikä häntä riivasi.
Muutama vuosi sitten sain kuulla, että serkkuni oli yrittänyt tappaa itsensä. Hän yritti päättää elämänsä viiltämällä ranteensa. Itsemurhaajaa hänestä ei tullut, mutta kuulemani mukaan sai hyvin pahan näköiset vammat käsiinsä loppuiäkseen.
Tätä tietä toivon jokaisen evon viimeiseen asti välttävän, tuntuipa elämä kuinka raskaalta hyvänsä.- jotain hyvää
Onneksi serkkusi sentään säästyi siltä suurimmalta onnettomuudelta. Ajattele kuinka onnetonta olisi ollut, jos hän olisi vielä hurahtanut uskoon kaiken muun lisäksi!
"Oli mahdotonta ymmärtää, mikä serkulleni oli tullut, mikä häntä riivasi."
Itsehän tuon kerrot:
"Serkkuni perheolot olivat moitteettomat, vanhemmat syvästi kristillisiä ja hyvin toimeen tulevia."
Sellainen herättää kapinahengen ja uskaliaan kokeilunhalun.- @T315T1
Kukapa ei tuollaisen omahyväisen kieroilevan kreationistin serkkuna ajautuisi päihteiden käyttöön ...
- huutis.
@T315T1 kirjoitti:
Kukapa ei tuollaisen omahyväisen kieroilevan kreationistin serkkuna ajautuisi päihteiden käyttöön ...
Juu ei sitä selvinpäin kestäis.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa612260En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos321724- 101534
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3751529Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141484Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681357- 121108
- 1061091
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91054- 20979