Suomi24 ylläpito saisi tosissaan tehostaa keskustelupalstojen siivoamista törkyviesteistä. Nytkin ties kuinka monella palstalla on ties mitä asiatonta eikä niitä edes poisteta. Olen nyt testimielessä kokeillutkin, kuinka surkeasti näitä palstoja moderoidaan. Olen ottanut tarkkailluun muutamia luotsittomilla palstoilla olevia AIVAN TÖRKEITÄ viestejä (kunnianloukkausta, herjausta, uhkailua) ja painanut "Ilmoita asiaton viesti"-toimintoa PÄIVITTÄIN. Tätä on kestänyt jo yli viikon, näistä viesteistä EI OLE poistettu ainuttakaan!
Suomi24 ylläpito siis itse osallistuu törkyilyyn laiminlyödessään moderoinnin kokonaan. Tähän uudistukseen (joka tod.näk. on täysi susi) kaiken panostamisen sijaan voisitte vähän paremmin valvoa palstojanne. Samalla mainostatte Suomi24:n olevan Suomen suosituin keskustelufoorumi. On kyllä ja samalla kaikkein ala-arvoisin.
Tehostakaa moderointia!
5
130
Vastaukset
- Toinen kyllästynyt
Usein näitä sääntöjen vastaisia viestejä laittavat samat nikit vuodesta toiseen jatkuvasti. Poistettuja viestejä usein satoja vuodessa. Eikö näille ammattihäiriköille todellakaan voi mitään?
- KlingKlong
Ei voi.
Luotsit sentään voi rajoittaa häirikköviestien näytilläoloaikaa, mutta muutapa ei ole tehtävissä.
- ovat sanoneet
Bannia eivät voi antaa koska IP osoite vaihtuu.
Kirjautumispakko olisi tehokas keino estää häiriköintiä, mutta kun ylläpitoa pelottaa vaan se klik-klikkien ja mainosrahojen menetys.
- Odotahan vaan!
Siivoaminen tehostuu kyllä.
Käsittääkseni luotsien rooli pikkuisen kehittyy kunhan uusi palvelu saadaan aloitetuksi. Tulevat muutokset ovat todellakin parempaan suuntaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih506833Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6742955Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831290Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981271- 841255
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611154- 891150
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371120- 721022
- 223927