Netistä luin jotain sellaista, että jos pakoilee omaa tuomiotaan ulkomailla tarpeeksi kauan niin tuomio raukenee. Tarkoittaako raukeaminen siis sitä, että jos on vaikka vuonna 2000 saanut 3 vuoden tuomion ja se raukenee vuonna 2006, että jos tuon 6 vuotta onnistuu pakoilemaan virkavaltaa niin sen jälkeen voi tulla takaisin esille eikä saa enää mitään tuomiota tai joudu istumaan tms?
Eikö tuo ole aika hassu sääntö, oikein kannustaa pakoilemaan aikansa kunnes tuomio raukenee?
Vanheneeko tuomio?
3
126
Vastaukset
- Pysy jemmassa vaan
Rikos ja tuomion täytäntöönpano vanhenee eri aikaan mutta noin se menee muiden paitsi murhan ja maanpetoksen osalta.
- Luulen tietäväni
Juu ja myös verovelat vanhenee myös, vaikka niistä ei olisi mitään tuomiotakaan langetettu.
- Petturin pettämä
Maanpetoshan ei ole edes rangaistavaa.
Oletko kuullut, että Suomen kansallinen valuutanvaihto eli markat euroiksi, olisi edes koskaan ollut esillä rikosoikeudessa?
Entä miten EUvostoliittoon liittyminen ja kaiken Suomen politiikan alistaminen EUvostoliiton vapaamuurarieliitille? Ja kaiken lisäksi Suomen alistaminen täysin terroristijärjestö Natolle?
Sitähän minä juuri kirjoitin. Ei ole rangaistavaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1861395Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231198- 49921
- 70890
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51788- 56772
- 102764
- 33712
- 60709