- 5-näkö,
- Adoptio,
- coping-keino,
- Enkeli,
- evätä,
- eriskummallinen,
- leijan lennätys
- kiellot, käskyt
- kädet
- grafologia
- kanta-esitys
- perhonen
- arkipäivät nimineen
- puhelinnumerot omaisineen
- selibaatti
- lyhenteet
- hypnoosi
- alapää
- kirjat, äidinkieli ja kirjallisuus
- ajat, numereeni ja sosiaaliryhmät
- asiantuntemus
- Parturi-Kampaaja
- iloisuus, ja muut vammaistunnetilat
- vammaislaulut, kuten kaikki vanhat virret tai "Ihme ja Kumma"
- kasvohermoarvettomuus, kasvohermot siis suositeltavia
- fokusaatio
- akti,
- oskilloskooppi
- ja ihan kaikki muutkin näkymättömät henkien äänet
Näihin on myös ryhmäseksistä kertova ja käsittelevä kirja, jonka on julkaissut Suomen Merimieslähetysseura. Se kertoo merimiehestä, jolle ryhmäseksi anarkistisenakin osa-alueena elämässä, oli tuttu.
"Kyllä, konekirjoituksen voi katsoa ryhmäperusteeksi ja siten maniaksi. Kyllä, se konekirjoitus voisi olla kiellettyä. Kyllä konekirjoituksen nyt ainakin voi katsoa raiskaussyytteeksi. Kyllä, se on se leijan lennätys."
Ryhmäseksissä kielletyt sanat:
RyhmäEuraSinde82
3
119
Vastaukset
- sinde vm-82
Riippuu vähän siitä millaista fokusaatiota saan äidinkielestä tehdä.
- Kun se ei ole edes mahdollista. Jaa, mä käsitin, että se koskee koko elämää.
- Oletko sä jossakin psykiatrisessa tilassa taas, että saat kosketella naisten elämää?
- Tämä coping-keino. - 358
Kannattaisi selvittää hoidon tarve...
- ryhmäkyhmä
Meillä ryhmässä 7henkeä mie svoittonen kielletty ryppyreikään työntäminen jos vlillä imettäää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1861395Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231198- 49921
- 70890
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51788- 56772
- 102764
- 33712
- 60709