Jos joku kirjoittaa lomakkeeseen kotisivuillani miten saan lomakkeen tiedot näkymään itselle
Teen kotisivuja
5
140
Vastaukset
- digi-info
monissa webhotelleissa on itseasiassa käytettävissä valmis mallisto - se vaan tarvii oman palvelunsa tai ohjelmansa saada se tieto kulkeen eteenpäin. Saat googlaa ihan ite.
Lomake on koodikielellä form joten sillä googlaamaan niin tekniikasta ja sivun tekemisestä tulee enemmän tietoo.. Selittää enemmänt tosta lomakedatan välittämisestä.. Netissä on myös ilmaisia palveluita kuten google mistä löytyy koko paketti lomaketta ja palvelua.
Ennen vanhaa ois pistetty sähköpostiosoite linkkinä sivulle ..Nykyään niin ei pidä missään nimessä tehdä.. Lomakeen tietty sais sähköpostiin .... Mutta sitten sataa roskapostia perässä. Pikkasen etsivän työtä tai webhotellin vaihto niin saat palvelun
domainiisi mukana. - Rettomus
Millä pohjalla sivusi on? Itse kovakoodatut HTML-sivut, jonkin CMSn päällä olevat (mm. Wordpress), vai ihan jonkun firman tarjoamat?
- Kooditin
On mahdollista tehdä oma julkaisujärjestelmä. Ei se, että tekee itse sivut, tarkoita, että ne ovat kovakoodatut.
- picard
html
- Kooditin
Lomakkeen käsittely ei onnistu HTML:llä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901429Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231218- 50958
- 70910
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52813Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810- 56792
- 81775
- 102774
- 33722