Pedon merkki Ruotsiin joillekin työpaikoille

tiedotusta

Tekniikka ja talous kirjoittaa, että Ruotsissa jossain työpaikassa on otettu pedon merkki käyttöön.

http://www.tekniikkatalous.fi/ict/ruotsissa tyontekijoita varustetaan jo quotpedon merkillaquot ottaisitko sina taman kateesi/a1046327

Joitain pätkiä: "Ruotsalaisessa korkean teknologian Epicenter-toimistokompleksissa on otettu käyttöön tunnistautumistekniikka, jonka ansiosta työntekijöiden ei tarvitse kantaa mukanaan avaimia tai kulkukortteja. Käteen istutettavalla rfid-sirulla tapahtuu kulunvalvonnan lisäksi myös esimerkiksi kopiokoneelle kirjautuminen. Jatkossa siruun aiotaan liittää myös lähimaksuominaisuus.

Kokeilun takana on ruotsalainen biohakkeriryhmä, BBC kertoo. "

3

101

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näkökulmaa

Pian tuo tulee suomeenkin.Kuinkahan kauan meillä on aikaa jolloin emme voi ostaa tai myydä mitään ilman pedonmerkkiä.En tiedä muista,mutta minua on alkanut pistää vihaksi eliitin pahuius,ja heidän suunnitelmansa täydellisestä orjuuttamisesta.

• 1234567---

Pedon merkki on sunnuntai, ihmiskäsky. . . . Jumalan merkki on sapatti 2.moos.31:13

Sirut ovat hyödyllisiä esim. eksyneen löytymisessä jne... Kaikkea voi kuitenkin käyttää väärinkin.

• SF79

Pitää muistaa, että Raamatun mukaan ensin ilmaantuu antikristus, jonka Jeesus tulemuksessaan tuhoaa. Raamattu kyllä kertoo selvästi, että seurakunta näkee antikristuksen ilmaantumisen ja joutuu olemaan ainakin osan aikaa ahdistuksen ajassa.

http://www.evl.fi/raamattu/1933,38/2Tess.2.html

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      188
      1419
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      123
      1208
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      50
      948
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      900
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      810
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      51
      808
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      56
      792
    8. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      102
      774
    9. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      69
      748
    10. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33