Tekniikka ja talous kirjoittaa, että Ruotsissa jossain työpaikassa on otettu pedon merkki käyttöön.
http://www.tekniikkatalous.fi/ict/ruotsissa tyontekijoita varustetaan jo quotpedon merkillaquot ottaisitko sina taman kateesi/a1046327
Joitain pätkiä: "Ruotsalaisessa korkean teknologian Epicenter-toimistokompleksissa on otettu käyttöön tunnistautumistekniikka, jonka ansiosta työntekijöiden ei tarvitse kantaa mukanaan avaimia tai kulkukortteja. Käteen istutettavalla rfid-sirulla tapahtuu kulunvalvonnan lisäksi myös esimerkiksi kopiokoneelle kirjautuminen. Jatkossa siruun aiotaan liittää myös lähimaksuominaisuus.
Kokeilun takana on ruotsalainen biohakkeriryhmä, BBC kertoo. "
Pedon merkki Ruotsiin joillekin työpaikoille
3
101
Vastaukset
- Näkökulmaa
Pian tuo tulee suomeenkin.Kuinkahan kauan meillä on aikaa jolloin emme voi ostaa tai myydä mitään ilman pedonmerkkiä.En tiedä muista,mutta minua on alkanut pistää vihaksi eliitin pahuius,ja heidän suunnitelmansa täydellisestä orjuuttamisesta.
- 1234567---
Pedon merkki on sunnuntai, ihmiskäsky. . . . Jumalan merkki on sapatti 2.moos.31:13
Sirut ovat hyödyllisiä esim. eksyneen löytymisessä jne... Kaikkea voi kuitenkin käyttää väärinkin.
- SF79
Pitää muistaa, että Raamatun mukaan ensin ilmaantuu antikristus, jonka Jeesus tulemuksessaan tuhoaa. Raamattu kyllä kertoo selvästi, että seurakunta näkee antikristuksen ilmaantumisen ja joutuu olemaan ainakin osan aikaa ahdistuksen ajassa.
http://www.evl.fi/raamattu/1933,38/2Tess.2.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881419Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231208- 50948
- 70900
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51808- 56792
- 102774
- 69748
- 33712