11-v tytön murrosikä - emättimen tarkastus koulus

minä1200

Minulla on 11v tytär. Hänellä alkoi kuukautiset 9-vuotiaana. Hän ei ole minulle siitä kertonut, mutta olin hänen huoneessaan ja patjan alle oli piilotettu tamponeja ja kuukuppi. Rintaliivitkin sieltä löytyi. Tytön rinnat ovat isot ja näkyvät paidan läpi. Uimahallissa ujostuttaa. Aina kun yritän puhua murrosiästä hänelle, hän vaihtaa puheenaihetta.
Ensiviikolla on terveys tarkastus ja siellä tutkitaan emätin käsin ja rintoihin tarvittaessa pistokset. Miten voisin keskustella hänen kanssaan?

7

992

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huoh

No ei todellakaan tehdä sisätutkimusta. Eikä rintoihin mitään pistetä.

Ällö provo

• olen samaa mieltä, että täysin provo kirjoitus. Ei koulussa tehdä mitään tarkastusta sinne eikä rintoihin pistetä ikinä mitään pistoksia. Muutenkin kirjoituksesi sisältö vaikuttaa melko varmasti täysin epätodelliselle (etkä ole ainakaan äiti kirjoituksesi perusteella)

• sadni

Joku provo

• Maijja9

Ainakin meidän koulussa tehtiin kyllä kaikille 5-luokkalaisille emätintutkimus. Vanhempiin otettiin yhteyttä, mikäli epäiltiin laittomasta (alle 16v) seksistä. Rintoihin ei kyllä pistetty mitään!

• Kusetusta

Ei vitussa ollu menkkoja 9v

• Anonyymi

Vitussahan ne menkatkin on mutta...ei kyllä pitäs Suomessa vielä tytöillä sillon olla 9v ikäsenä...

• Anonyymi

Tiiän ihmiset siis jolla on menkat 9v

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1446
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      123
      1228
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      50
      968
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      910
    5. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      52
      823
    6. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      820
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      56
      802
    8. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      102
      784
    9. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      82
      780
    10. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      32