Minulla on 11v tytär. Hänellä alkoi kuukautiset 9-vuotiaana. Hän ei ole minulle siitä kertonut, mutta olin hänen huoneessaan ja patjan alle oli piilotettu tamponeja ja kuukuppi. Rintaliivitkin sieltä löytyi. Tytön rinnat ovat isot ja näkyvät paidan läpi. Uimahallissa ujostuttaa. Aina kun yritän puhua murrosiästä hänelle, hän vaihtaa puheenaihetta.
Ensiviikolla on terveys tarkastus ja siellä tutkitaan emätin käsin ja rintoihin tarvittaessa pistokset. Miten voisin keskustella hänen kanssaan?
11-v tytön murrosikä - emättimen tarkastus koulus
7
992
Vastaukset
- huoh
No ei todellakaan tehdä sisätutkimusta. Eikä rintoihin mitään pistetä.
Ällö provo olen samaa mieltä, että täysin provo kirjoitus. Ei koulussa tehdä mitään tarkastusta sinne eikä rintoihin pistetä ikinä mitään pistoksia. Muutenkin kirjoituksesi sisältö vaikuttaa melko varmasti täysin epätodelliselle (etkä ole ainakaan äiti kirjoituksesi perusteella)
- sadni
Joku provo
- Maijja9
Ainakin meidän koulussa tehtiin kyllä kaikille 5-luokkalaisille emätintutkimus. Vanhempiin otettiin yhteyttä, mikäli epäiltiin laittomasta (alle 16v) seksistä. Rintoihin ei kyllä pistetty mitään!
- Kusetusta
Ei vitussa ollu menkkoja 9v
- Anonyymi
Vitussahan ne menkatkin on mutta...ei kyllä pitäs Suomessa vielä tytöillä sillon olla 9v ikäsenä...
- Anonyymi
Tiiän ihmiset siis jolla on menkat 9v
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911446Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231228- 50968
- 70910
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52823Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53820- 56802
- 102784
- 82780
- 32725