Moi!oon nuori tyttö ja mut on raiskattu mut en vaa voi kertoo tästä kellekkäää....menkat on niin epäsäännölliset et oli pakko lukee mitä raiskauksesta voi seurata.... myös kulma se että näin nuori ei voi enää ollenkaan saada lapsia yms.. haluun vinkkei mitä voin tehä tän kans!! Mua pelottaa niin vitusti et alan saamaan paniikkikohtauksia yms... oon niin nuori et haluisin viel päästä yli mut en pääse täst enää ikinä.... oon miettiny itse murhaa yms mut mikäään ei auta ...viiltely on ainut mikä tuottaa vähän iloo et saa purkaa tunteita ... auttakaa mitä mä voin viel tehä ku raiskauksesta on puol vuotta ...näkeekä jpssain onko harrastanu seksiä .....tarvin nopean tiedon'!!!!!!
lukekaa pliis ja antakaa vinkkejä
1
125
Vastaukset
- puh.0800-97-899
Otaksun että puhut totta, vaikka en voikaan olla varma näillä palstoilla.
Raiskaus ei estä sinua saamasta lapsia myöhemmin, vaikka se voikin aiheuttaa sisäisiä vaurioita. Nämä vauriot olisi hyvä tutkituttaa etenkin jos on ollut oireita.
Samoin kannattaa tutkituttaa sukupuolitaudit, joita raiskaaja voi tartuttaa uhriinsa (pahimmillaan HIV/AIDS).
Kannattaa puhua ainakin psykologille. Pääset vastaanotolle ottamalla netistä yhteystiedot ja säästämällä kesätyö tai viikkorahoista vastaanottomaksun. Kenellekään muulle ei tarvitse siis kertoa ja psykologin kanssa käydyt keskustelut ovat luottamuksellisia. Voit tarvittaessa valehdella vanhemmillesi. Psykologilta voit saada lääkityksen paniikkikohtausten hoitoon.
Kaikesta huolimatta suosittelen myös läheistesi kanssa juttelemista jos he ovat sellaisia ihmisiä, jotka ymmärtävät.
Olisi oikein jos tekisit raiskaajasta rikosilmoituksen, mikä on mahdollista ainakin jos tunnet hänet. Tällöin paha ihminen saataisiin kiinni ettei hän enää pääse toistamaan tekoaan. Seuraava uhri voi olla sisaresi tai joku kaverisi tai joku sinulle tuntematon viaton lapsi. Jos päätät tehdä rikosilmoituksen, varaudu siihen että vanhempasi saavat tietää asiasta.
Itsemurhaa ei pidä tehdä ikinä eikä missään tilanteessa, kaikkein vähiten noin nuorena. Todennäköisesti pystyt elämään tasapainoista ja hyvää elämää kun tapahtuneesta on kulunut riittävän pitkä aika. Viiltely ei kannata, koska se altistaa viiltelijän itsemurhalle, haavat saattavat tulehtua ja arvet voivat haitata myöhemmin esimerkiksi seurustelusuhteiden syntymistä.
Lääkäri näkee oletko harrastanut seksiä ja pystyy parantamaan mahdollisesti saamasi vauriot.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1991590Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1381354- 541123
- 72995
- 51950
- 106902
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52893Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 82830
- 31764