Yritin etsiä tietoa mikä tahi ona tämän takana ja mistä saa rahoituksen. Yleensä kun ilmaista lounasta ei ole, niin ajattelin liekkö käyvät robotilla postit läpi ja mainostavat sen mukaan. Sen verran oli hakuja että Ixquick Web sekä googlen / yahoon kautta löydettävissä, että joku toinenkin tätä rahoitusta ihmetteli. Tosin nyt vuoden vaihteessa on ollut alhaalla. Nykyisin kun olen googleen yms. alanut suhtautumaan hyvinkin kriittisesti. Googleen meni nimittäin luotto sen jälkeen kun möivät Watsapp ohjelmansa Facelle. Noh face alkaa nyt niitä yhdistelemään yms. pikku kivaa joten uutta posti osoitetta kaipailen pikku hiljaa.
Kansalaisten sähköposti
7
186
Vastaukset
”Googleen meni nimittäin luotto sen jälkeen kun möivät Watsapp ohjelmansa Facelle.”
Ei Google ole koskaan omistanutkaan WhatsAppiä.- optio
Kansalaisten sähköpostipalvelua ylläpitää (tai ainakin piti aikanaan kun itsellänikin oli käytössä siellä osoite) Juria Oy Graanintie 5 Mikkeli Fax 358 15-225620
- edellinen
Testasin toimivuutta = näyttää toimivan ainakin nyt. Oli aikanaan ongelmia, ei aina toiminut
- edellinen
Tässä vielä lisää tietoa jos ketä kiinnostaa selövittää yhtiön taustoja: http://www.kauppalehti.fi/yritykset/yritys/oy juria ab/17255528
- åålperi
"niin ajattelin liekkö käyvät robotilla postit läpi ja mainostavat sen mukaan"
Eivät kaikki ole niikuin Iso G vaikka exvapulainen niin yrittääkin uskotella. - Joensuulainenko
Sattuisiko joku tietämään miten kansalaisen sähköpostista (joensuulainen.com) määritellään sähköpostitili Windows Phone 8.1:een (lumia 735)?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851364Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231178- 48884
- 70880
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50766- 53732
- 33702
- 60699
- 97690