oon siell' kivitemppeliss'..ja pit's saaha valonuoli..miten saan sen,mist..
Zelda major mask
7
434
Vastaukset
- artzi
mulla on sama ongelma. tarkista www.gamefaqs.com
:)Läpäisin itse tämän LOISTAVAN geimin pari päivää sitten.
Muistaakseni valonuolen saa arkusta joka ilmestyy kun olet niitannut garo master mini-pomon.Garo master odottelee sinua "laavahuoneen" jälkeisessä huoneessa.- s.k
Mussukka2b kirjoitti:
Läpäisin itse tämän LOISTAVAN geimin pari päivää sitten.
Muistaakseni valonuolen saa arkusta joka ilmestyy kun olet niitannut garo master mini-pomon.Garo master odottelee sinua "laavahuoneen" jälkeisessä huoneessa.1.oon nytte kivi temppelissä...käännyin vasemmalle ovelle jonka takaa löytyy huone..siel on neljä painiketta joista kolme sain alas..mutta pitäs viel saaha yx alas...samassa huoneessa oli pien halkeama seinässä,räjäytin sen..mutta ei siellä ollut kuin arkku katossa(onko tämä kyseinen huone jotenkin tärkeä)???...en tiedä kuinka edetä..
2.ensimmäinen hämähäkkiluola on siellä woodwallissa..vai mikä suo lie..en oo vieläkään saanu kaikkia hämppäreitä kii..mul 27kpl..mut 3puutuu..ja ne on siinä ensimmäisessä huonees(missä on iso sinisilmäinen patsas)..niiden ääni kuuluu mutta ei näy??ajattelin että ne voisi olla niissä pienissä ruskeissa länteissä..mitä seinil on 3kpl..jos näin on kuinkaa saan hämähäkit sieltä...kiitän jo etukäteeen...(oon kokeillu vaikka mitä että saan ne sielt)!!!!:/ s.k kirjoitti:
1.oon nytte kivi temppelissä...käännyin vasemmalle ovelle jonka takaa löytyy huone..siel on neljä painiketta joista kolme sain alas..mutta pitäs viel saaha yx alas...samassa huoneessa oli pien halkeama seinässä,räjäytin sen..mutta ei siellä ollut kuin arkku katossa(onko tämä kyseinen huone jotenkin tärkeä)???...en tiedä kuinka edetä..
2.ensimmäinen hämähäkkiluola on siellä woodwallissa..vai mikä suo lie..en oo vieläkään saanu kaikkia hämppäreitä kii..mul 27kpl..mut 3puutuu..ja ne on siinä ensimmäisessä huonees(missä on iso sinisilmäinen patsas)..niiden ääni kuuluu mutta ei näy??ajattelin että ne voisi olla niissä pienissä ruskeissa länteissä..mitä seinil on 3kpl..jos näin on kuinkaa saan hämähäkit sieltä...kiitän jo etukäteeen...(oon kokeillu vaikka mitä että saan ne sielt)!!!!:/1.Kyllä siellä räjäytettävän seinän takana on vähän muutakin kuin se arkku katossa.Katso tarkemmin.Ratkaisu löytyy sieltä.Ne isot boxit saa muuten tuhottua kierimällä niitä päin tai räjäyttämällä.
2.Itsellänikin oli ongelmia tuon ekan hämisluolan kanssa.Mittari näytti 29 vaikka kaikki huoneet oli koluttu läpi viimeistä pölyhiukkasta myöten,eikä ääniä kuulunut enää mistään.Tokalla yrittämällä kaikki hämikset löytyi helposti.Joku bugi kai pelissä...
Kannattaa napata tyhjiin pulloihin niitä samaisesta luolasta löytyviä ötököitä,marssia pullojen kanssa niiden kolmen multakasan lua ja...loput varmaan arvaatkin(^_^).
Kyllä mullakin meni hetki,jos toinenkin,ennenkuin tuli mieleen kokeilla tuota.- s.k
Mussukka2b kirjoitti:
1.Kyllä siellä räjäytettävän seinän takana on vähän muutakin kuin se arkku katossa.Katso tarkemmin.Ratkaisu löytyy sieltä.Ne isot boxit saa muuten tuhottua kierimällä niitä päin tai räjäyttämällä.
2.Itsellänikin oli ongelmia tuon ekan hämisluolan kanssa.Mittari näytti 29 vaikka kaikki huoneet oli koluttu läpi viimeistä pölyhiukkasta myöten,eikä ääniä kuulunut enää mistään.Tokalla yrittämällä kaikki hämikset löytyi helposti.Joku bugi kai pelissä...
Kannattaa napata tyhjiin pulloihin niitä samaisesta luolasta löytyviä ötököitä,marssia pullojen kanssa niiden kolmen multakasan lua ja...loput varmaan arvaatkin(^_^).
Kyllä mullakin meni hetki,jos toinenkin,ennenkuin tuli mieleen kokeilla tuota.tajusin itekki sen hämis ongelman loppujenlopuksi..mutta siellä kivitempelissä se huone..hajotin ne kaikki laatikot..räjyttelin sitä pikkuhuonetta jopa sillä isolla pommilla ja muilla pienillä..oonko miä sokee..mitä muuta siel pitä olla..joku tuttu sano että siel on joku laatta ja sitä pitää rajayttää..mut en löyvä mittää..!!!JELPATKAA!!
s.k kirjoitti:
tajusin itekki sen hämis ongelman loppujenlopuksi..mutta siellä kivitempelissä se huone..hajotin ne kaikki laatikot..räjyttelin sitä pikkuhuonetta jopa sillä isolla pommilla ja muilla pienillä..oonko miä sokee..mitä muuta siel pitä olla..joku tuttu sano että siel on joku laatta ja sitä pitää rajayttää..mut en löyvä mittää..!!!JELPATKAA!!
Älä riko niitä pienempiä boxeja niiden isojen takan,sillä tarvitset niitä ongelman ratkaisuun.Joko selkis(^_^).
- s.k
Mussukka2b kirjoitti:
Älä riko niitä pienempiä boxeja niiden isojen takan,sillä tarvitset niitä ongelman ratkaisuun.Joko selkis(^_^).
nyt tajusin!!!
kiitos avusta!!!!..tunnen itseni tyhmäksi!:))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391759En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271598Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141404Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3421358Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681275- 81131
- 121048
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7951- 20949
- 80889