suomesta pitäisi poistaa nopeusrajoitukset ja edessä oleva autoilija väistää jos takaa tulee nopeempi ajoneuvo. myös vastaantulijan kaistalla tuleva pitäisi väistää ohittamaan lähtevää autoa niin liikenne olisi paljon helpompaa ja turvallisempaa.
ja hidastelijoille tonnin sakot vaan kuun pitää hidastella liikenteessä vaikka olisi 80km/h rajoitus niin joku idiootti esim ajaa siinä eessä 70km/h tai jotain 60 niin tonnin sakot tommosille ja kortti pois!!! mopot myös pois kokonaan liikenteessä tai nostetaan niitten nopeus 100km/h että ei ole hirveesti tien tukkona ja tiellä vaan.
Nopeusrajoitukset pois!
7
73
Vastaukset
- Jep_jep
Että tällasta provoa tänään.
Toivottavasti kukaan ei tartu tähän. Toivon myös, että lääkkeesi löytyvät pian.Niinpä.. Aikalailla on taas sen kaltainen aloitus, ettei tämä ansaitse varsinaista kommentointia.
- liikenneturha
Aloituksessa on asiaa aivan yhtäpaljon kuin Liikenneturvan horinoissa. Tutkimusten mukaan alinopeus tappaa.
- Jolam3
Ei tapa, ihmisen idioottimaiseen ja vajaa älysyys ydeensä tappaa ja auheittaa kolareita liikenteessä.
- nimenierkki
"autoilija" vaihtanut nimimerkkiä.
- Yrmajor
Taas näitä idiootti autoilija kirjoittelee tänne foorumeille, vaan eri nimimerkillä että ei tunnistettaisi.
Minä taas olen aloittajan kannalla Lullijat pois liikenteestä hehän juuri aiheuttavat suuren vaaran kun kaikki ei halua Lullia alinopeutta miksi lähteä autolla jos juostenkin pääsis nopeammin ne auton nopeus mittarit ei näytä oikeitalukemia mittari voi näyttää 80 mutta todellinen nopeus onkin 60-75km jotenjos olette aina tien tukkona huomioikaa tämä ei ne ohittajat aja ylinopeutta vaan itse lullitte.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271538Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391429Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121335Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391301Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12988
- 7941
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7881- 71806