Voiko Suomi palata Jumalan luo?

Katony

Rikollisuus lisääntynyt.
Lapset kasvaa yksinhultajaperheissä.
Lapset syntyy avioliiton ulkopuolla....
Väkivalta, huumeet...

Esitettiin suoratoistona 6.12.2014
Itsenäisyyspäivän Jumalanpalvelus Annankadulta.
https://www.youtube.com/watch?v=-xjbcjjaoDM

10

160

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Herättelevä

Harvinaisen asiallinen puhe. Kertoo ajastamme. Siitä mitä on muutaman vuosikymmenen aikana tapahtunut.

• kunaikaonherätä

Muurinaukoissa on ollut hyvin vähän vartijoita meidänkin maassa kuten muuallakin.

Media raivasi muurinaukot epäjumalillaan.
        toteutui san viettelyksistä, kun uskovatkin lankeavat. Mediakuninkaat ottivat vallan salakavalasti pikkuhiljaa. Kaikki muuttui heidän edukseen, kun -60-luvulla syntyneistä saakka mediauskovaisten joukko kuunteli tv:tä jo äidin kohdussa. Sen ääni on tullut ykköseksi kodeissa ja se hyväksytään. Merten takaa ryntäsi filmitähdet kansaamme opettamaan, kun vielä oman kansamme rohkeat saastaesityksiään harjoittelivat. Lestadiolaiset nopeasti tämän herran vallan tajusivat ja ovat kyenneen näihin saakka sitä vastustamaan. Nyt nettiherra tieteillään ja taiteillaan hallitsee vastustajiakin.

Mitä tämä on? Mikä aika nyt on? Tämä profetiapalsta antaa osaltaan siihen oikeat vastaukset. Kiitos Herramme, vielä saa kristinuskokin mediassa näkyä ja kuulua sekä luettavana.

• Outoa

Et sie vieläkään oo kuunnellu?

• PasiToivonen
      • Tilaston mukaan lopun ajat ilmeisesti sitten sattuvat yksiin kieltolain kanssa, koskapa, kuten tilasto näyttää, silloin henkirikollisuus oli maassamme huipussaan. Kieltolaki päättyi 1932. Henkirikollisuus romahti melkein samantien.
        Lopun ajat ovat siis jo ohi.

• kehäpäätelmä
        kekek-kekek kirjoitti:

Tilaston mukaan lopun ajat ilmeisesti sitten sattuvat yksiin kieltolain kanssa, koskapa, kuten tilasto näyttää, silloin henkirikollisuus oli maassamme huipussaan. Kieltolaki päättyi 1932. Henkirikollisuus romahti melkein samantien.
        Lopun ajat ovat siis jo ohi.

Voi vitsi mikä kehäpäätelmän helmi.
        Kehäpäätelmässä jotain asiaa perustellaan toisella asialla, joka on vain jonkun mielipide tai vaikutelma, mutta jonka kuitenkin oletetaan olevan totta tai fakta. Esimerkkinä tästä on päätelmä e10 bensan vaarallisuudesta moottorille. e10 bensan vaarallisuutta moottorille perustellaan vaarallisuudella moottorille. Vaarallisuuden perusteena on esim. kokeneen autoilijan haastattelu bensamittarilla, jossa hän väittää sen olevan kenties vaarallista moottorille.

• Nojohannyt

Miksi te teette omia sävellyksiä kun pitäisi mennä aloituksen mukaan?

• Hyvintärkeät

Hyvä aloitus. Kuuntele.

• Meikäläisen syntymäkotikirkko toi Annankatu 7 ja toi Atte ja sen isoveli Aimo on mulle hyvinki tuttuja tyyppejä. Aimo on asunu Turussa kauan ja toi Atte oli ainaki vielä kymmenisen vuotta sitte Suomen Kristillisen yhteiskoulun johtaja.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      73
      2480
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      36
      1799
    3. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1654
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      372
      1587
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      18
      1552
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1407
    7. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      111
      1187
    8. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1128
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      9
      1105
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      1019
    Aihe