Hei onks bokseri poikii viel netissä.
Minkälaiset bokserit sulla on juuri nyt jalassa.
Mikä koko sulla on (siis alkkarin koko)
Mitkä on sun suosikit.
Tää koskis 12-16 poikii, saa tytötkin tulla.
bokserit
5
1201
Vastaukset
- aaeh
karvis bokserit. en mä kokoa tiedä, vissiin ihan sopivat.
- boy-91
No!! mulla on nyt jalassa nalle puh kuviolliset
punaiset bokserit, näis on kireet lahkeet.
Mun suosikki bokserit on black horsen oranssin
väriset mikki hiiri bokserit, hyvin istuvat.
Hei onks muita poikii kertokaa mitä jalassa.... - mustaa
boy-91 kirjoitti:
No!! mulla on nyt jalassa nalle puh kuviolliset
punaiset bokserit, näis on kireet lahkeet.
Mun suosikki bokserit on black horsen oranssin
väriset mikki hiiri bokserit, hyvin istuvat.
Hei onks muita poikii kertokaa mitä jalassa....Tottakai pitää olla 170cm mustat kireet bokserit.
- en käytä
mustaa kirjoitti:
Tottakai pitää olla 170cm mustat kireet bokserit.
Täs on yks poika -90. En tykkää pitää boksereita niis menee pippeli lahkeeseen ja sit ne kiristyy tonne pyllyn rakoon ikävästi. Ooon kokeillu.
Mun suosikit norm. pikku alkkarit. Pidän aika paljon noita sloggin midi mallia S kokoa..
- Herkkäpippeli
On bokseripoikia netissä ;) No mä oon muutama vuosi yli 16 oon 24 mutt päätin vastata kuitenkin joo mulla on semmoset keltaiset joissa on valkoisia ananaksen kuvia :D koko näissä on M. Mun suosikit on sellaiset jotka on tiukkoja lahkeet tiukat ja ett tukee pippeliä mulla on yjet toiset jotka on mukavat ne lahleet ovat tiukat mutt yks miinus nissä on ett pippeli heiluu vähän niissä ja pallit voi mennä lahkeeseen ja pippeli kans
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091628Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401394- 541133
- 721005
- 541005
- 106922
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82830
- 31764