Neitsyt-sedän nolostuttava paluu palstalle

HeikkiHiltunen

Odotus on sitten ohi, palstan kaikkien aikojen kovin HC-atm ja kiistaton neitsyt-setä, legendaarinen Turun Varissuon negatiivinen ajattelija DarkFear on palannut keskuuteemme kuukauden intensiivisen odotuksen päätteeksi. Kaikki täällä tiesivät tämän päivän koittavan, mutta harva uskoi siihen menevän näin kauan. Koittiko DarkFear tänä aikana elää niitä parhaita nuoruusvuosiaan vai kyyhöttikö hän talven negatiivisten ajatusten vankina yksiössään ajatellen negatiivista suomalaisista tosimiehistä ja ulkomaanmatkoista? Joka tapauksessa viihdyttävää saada surkuhupaisan kuuluisa HC-ATM pakkotoistoineen takaisin :)

13

210

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hipheihurraa

Tämä taitaa olla DarkFearin pisin tauko palstalta... koskaan. Varmaankin sivun muutokset stressasivat niin paljon Darkkista, että hänen viimeisetkin haituvat tippuivat hänen päästä. Onneksi hänellä on sitä varallisuutta käydä liimauttamassa persekarvoja nahkakuulaansa.

• Jennah_97

Siis liimaax joku hc-ätmi oikeest perckarvojaa päähäsä?? Kui noloo XDDD

• 14plus3
        Jennah_97 kirjoitti:

Siis liimaax joku hc-ätmi oikeest perckarvojaa päähäsä?? Kui noloo XDDD

DarkFear on hieman erikoisempi tuttavuus ja hän tekee mitä tahansa, ettei kaljuuntuisi enempää

• borealisn

ML:n vakkaritrolli on taasen tehnyt olonsa kodikkaaksi. Onhan aikaa ollut ne 24/4 mitkä aina.
      Tunnetko olevasi king of the small boys gang?

• DarkFear on ollut kaiken tämän ajan mielisairaalassa, jonne hän joutui muutama viikko sitten erään itsensäpaljasteluepisodin seurauksena (jälleen).

Eräänä iltana sain hälyytyksen että Eerikinkadun Täyspotissa riehuu tämän näköinen mies: http://25.media.tumblr.com/tumblr_m4cqripIGy1rszis0o1_1280.jpg Tunnistin hänet välittömästi DarkFeariksi ja söin purilaiseni loppuun Kallun Grillillä. Sitten suuntasin tapahtumapaikkaa kohti ja siellähän se neitsytsetä riehui ilman housuja ja hoki kaikille eläkeläisille että "mulla sitä onkin ne parhaat nuoruusvuodet vielä edessäpäin ja hei, niin on muuten sullakin!!!!". Hän myös pelasi kosketusnäytöllä toimivia peliautomaatteja käyttäen vuorotellen kieltään ja 2-senttiseksi surkastunutta penistään.

Jouduin laittamaan hänet käsirautoihin ja soitin virkavallan paikalle. Poliisi kuitenkin totesi, että selli ei ole oikea paikka näin hullulle miehelle, ja että hänet on toimitettava mielenterveyshoitoon. Sitten paikalle tulikin valkotakkiset, jotka veivät hänet Kupittaalle lepäämään. Kollegani toimii vartijana kyseisellä suljetulla osastolla ja hän kertoi eilen, että DarkFearin hoitojakso on juuri päättynyt ja että hänet päästettiin vapaaksi.

• boreaalis

Miten sinä oikein kehtaat? Pitää kyllä ihmetellä, miten joku viitsii kirjoittaa toisesta paskaa, ja antaumuksella jolla sen teen on 100% sairasta. Et voi mollata ML24:llä ketään, koska kaikki lähtivät pois. Ymmärrätkö, miten kuvottava olet? ML24:llä oli yli 1000 kirjoitusta ja asiaa päivittäin. Sitten paskan sinun paskan lennättäminen pilasi koko palstan. Täällä tapahtuu sama, koska olet 100% sairas ja kuvottava tapaus.

• TotuusSinustaDF

Hauska kuulla että neitsyt-sedän riehumiseen vihdoinkin puututtiin, liian pitkään sai tämä DarkFear hc-ätmeilyllään kauhistuttaa normaalin väestönosan eloa, hoitohan on hänelle juurikin se oikea paikka!

• Mitä vittua säkin vitun saatanan perkeelen LANTA-AIVO JA PASKAKASASSA ASUVA KIRVEELLÄ TAPETTAVA ALI-IHMINEN oikein tulet vittu siinä tollaista vitun saatanan perkeleen paskaa tänne vittu puhumaan satanan vittu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! SUA SITÄ VITTU PITÄISIKIN LYÖDÄ PARIKYMMENTÄ KERTAA KIRVEELLÄ PÄÄHÄN JA VETÄÄ PUUKOLLA VIELÄ KURKKU AUKI SULTA, NIIN LOPPUISI SIINÄ VITTU TOLLAISELLA VITUN LANTA-AIVOLLA JA ALI-IHMISELLÄ KERRALLA TOLLAINEN PASKAN PUHUMINEN SAATANA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sä sitä itse vittu oletkin joku vitun saatanan neitsyt-setä, niin sen vuoksi sulta pitäisikin viedä kaikki ihmisoikeudet pois ja lyödä vaikka kirveellä sulta munat poikki, niin loppuisi siinä tollainen perättömien valheiden kertominen saatana!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• jswkiwi
        DarkFear kirjoitti:

Mitä vittua säkin vitun saatanan perkeelen LANTA-AIVO JA PASKAKASASSA ASUVA KIRVEELLÄ TAPETTAVA ALI-IHMINEN oikein tulet vittu siinä tollaista vitun saatanan perkeleen paskaa tänne vittu puhumaan satanan vittu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! SUA SITÄ VITTU PITÄISIKIN LYÖDÄ PARIKYMMENTÄ KERTAA KIRVEELLÄ PÄÄHÄN JA VETÄÄ PUUKOLLA VIELÄ KURKKU AUKI SULTA, NIIN LOPPUISI SIINÄ VITTU TOLLAISELLA VITUN LANTA-AIVOLLA JA ALI-IHMISELLÄ KERRALLA TOLLAINEN PASKAN PUHUMINEN SAATANA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sä sitä itse vittu oletkin joku vitun saatanan neitsyt-setä, niin sen vuoksi sulta pitäisikin viedä kaikki ihmisoikeudet pois ja lyödä vaikka kirveellä sulta munat poikki, niin loppuisi siinä tollainen perättömien valheiden kertominen saatana!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Huh kylläpä neitsyt-SETÄ kilahti, osui arkaan paikkaan niin vanha kunnon kehitysvammainen pakkotoisto lähti taas käyntiin

• jswkiwi kirjoitti:

Huh kylläpä neitsyt-SETÄ kilahti, osui arkaan paikkaan niin vanha kunnon kehitysvammainen pakkotoisto lähti taas käyntiin

Mä sitä kun en olekaan mikään vitun neitsyt-setä, sillä mä kun olenkin vielä NUORI MIES JOLLA ON VIELÄ NE KAIKKEIN PARHAAT NUORUUSVUODET EDESSÄPÄIN!!!!!!!!!!!!! Että tiedäkin vaan sä vitun HINTTIPERSEHUORA JA NEEKERIMIESTEN PERSEITÄ NUSSIVA HINTTARI TÄMÄ SAATANA!!!!!!!!!!!!!!!!

Sä sitä itse vittu varmaan oletkin joku vitun neitsyt-setä ja varmaan myös vielä joku vitun saatanan neekerimiesten perseitä nussiva hinttari saatana!!!!!!!!!!!!!!!!

• olololololol

Mukavaa nähdä että palstan kovin HC-ATM ja neitsytsetä!!! heikkihiltunen on palannut palstalle. Tervetuloa. :)

• ja.karavaani.kulkee

Vittu here we go again. Kakarat leikkii

• TheVaraus

Eikös nämä kakarat ole jo vanhoja äijiä. Ruumishuoneella suuri osa jo.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1528
    2. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1389
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      12
      1335
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      339
      1291
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1245
    6. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      978
    7. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      7
      921
    8. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      919
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      861
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      71
      796
    Aihe