Raaps raaps ainakin vappuun saakka, mutta se tietää laman loppumista. Kartellipojat saavat työtä, ja jokainen työllistynyt kartellipoika levittää hyvinvointiä vähintään neljälle ihmiselle ympäristössään. Lisäksi terveydenhuollon ammattilaiset pääsevät tutkimaan, mikä keuhkoissa on vikana.
Missä nastojen laulu vain soi
17
107
Vastaukset
- vajaalla.mennäänaidosti
Juu, paljon on positiivisia asioita nastoissa. Pitäkäähän ne alla vähintään toukokuuhun, ihan vaan varmuuden vuoksi. Ainakin täällä stadissa, jossa talvi tunnetusti kestää puoli vuotta.
- Vitunpelle1
Kyllä se vaan on pakko nastarenkailla ajella täällä jumalan selän takana, on niin pirskutin jäiset tiet ettei noilla luikureilla ole näille teille mitään asiaa.
- vajaalla.meneetosissaan
Sama juttu, nastoilla pitää pärjätä, parempia ei ole.
- Sympatiaa_pukkaa
Älä välitä, täällä pääkaupunkiseudulla tunnetaan suurta myötämielisyyttä hankaluuksianne kohtaan ja tuetaan asiaanne sympatianastoilla.
- TPIxxx
Niin kovat kuljettajat ja taidot mutta nastoilla pärjää yleensä mieleipide on hankittu essonbaarista vuodelta -88 ja isältä pojalle ja muille idiooteille joillaa ei ole kokemusta muusta ja haluakaan kokea, pieni ero on ja maalla pärjää ja varsinkin siellä loistavasti kitkoilla koska hitaampi liikenne harvemmassa ja kiire ole kenelläkään.
- kerro.kunhan.vartut
TPIxxx kirjoitti:
Niin kovat kuljettajat ja taidot mutta nastoilla pärjää yleensä mieleipide on hankittu essonbaarista vuodelta -88 ja isältä pojalle ja muille idiooteille joillaa ei ole kokemusta muusta ja haluakaan kokea, pieni ero on ja maalla pärjää ja varsinkin siellä loistavasti kitkoilla koska hitaampi liikenne harvemmassa ja kiire ole kenelläkään.
Kyllä se märkä jää on yhtä liukasta sielläkin, eli ei taida olla sinulla essonpaarilainen kokemusta vielä karttunut, siitäkään.
- vajaalla.mennäänaidosti
Sympatiaa_pukkaa kirjoitti:
Älä välitä, täällä pääkaupunkiseudulla tunnetaan suurta myötämielisyyttä hankaluuksianne kohtaan ja tuetaan asiaanne sympatianastoilla.
Näin on, hienoa myötäelämistä täällä stadin seudulla. Täällä on taas tänä talvena ollut nastoille käyttöä jo reilut neljä kuukautta ja talvi jatkuu varmaan vielä sen pari kuukautta. Tiet ovat olleet sulana vain noin 99,9% ajasta.
- Vitunpelle1
vajaalla.mennäänaidosti kirjoitti:
Näin on, hienoa myötäelämistä täällä stadin seudulla. Täällä on taas tänä talvena ollut nastoille käyttöä jo reilut neljä kuukautta ja talvi jatkuu varmaan vielä sen pari kuukautta. Tiet ovat olleet sulana vain noin 99,9% ajasta.
Ja 99,99% naukujista on kaltaisiasi täysvajakkeja.
- junnu671
Älä huoli minä ainakin vaihdan ne alta pois viikonloppuna.
- näillä_mennään
Tammikuun loppupuolella, kun talvikelit vakiintuvat, tulee vaihdettua kitkarenkaat alle, nastoilla ajelen tuon vajaan kolme kuukautta. Tuleehan tuossa kolme kertaa pyörän vaihdot, mutta tapansa kullakin.
- ööög
Älkää syyllistykö tiestömme pilaamiseen vaan käyttäkää kitkarenkaita.
- dsfdfgfdgf
Ajan nastoilla ja kesäkuuhun saakka
- lapsilleTiedoksi
Lunta tulee taivaalta ja yöpakkasia, siksi ajellaan talvirenkailla.
- Sulanut_laskeutuessaan
Vettä kuuluu pikemminkin ropisevan Espoossa.
- malttia_kelin_mukaan
Takatalvi tulee takuulla. Malttia renkaiden vaihdoissa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa572235En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos321714- 101524
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3751519Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141484Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681357- 121108
- 1051089
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul81044- 20979