verovilppikone

ööööömmmmm

älkää hyvät ihmiset tukeko verottajaa ja ilmiantako toisianne ilman sen parempaa tietoa...
ihmiset ilmiantakaa ilmiantaja

2

61

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • verojaollapitää

Täytyy harkita vaasalaisen pizzeriabisneksen käräyttämistä. Vuosia ovat maksaneet pimeitä palkkoja ym. Toisaalta parempi, että saavat elantonsa edes pimeästi kuin ovat työttömänä kaupungin riesana. Sen takia he ovat saaneet jatkaakin, silkkaa hyväntekeväisyyttä verottajalta tähän asti.

• mullaonokkaikki

tuo pizza juttu kyllä totta mutta melkolailla homma yleisesti varmaan menee niin että käräytellään kilpailijoita ym..pienillä paikkakunnilla myös vihamiehiä ex.ä ym...eli juttu aika vääristynyttä luulisin kun kattoo noita määriä 1000,kuukaudessa huh huh..pitäs jokaisen ilmoittajan kattoa peiliin onko ollut itse täysin rehellinen joka asiassa`? tuskin..suomi lipuu kreikan malliin...entisenä yrittäjänä jonka ilmianto jo 10v sitten sekä verottaja kaatoi ei rupea tässä maassa enää yrittämään eikä mene verollisiin töihin vaan elää sosiaalituella .kiitos valtion,verottajan sekä perättömän ilmiannon.nyt on asiat jo käsitelty mut ei vaan huvita tää paska maa.virosta saa halpaa viinaa,sossu maksaa kämpän ym..mitä sitä muuta?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      186
      1395
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      123
      1198
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      49
      921
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      890
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      800
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      51
      788
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      56
      772
    8. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      102
      764
    9. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      712
    10. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60