Firma joka valehdellen vei rahaa ihmisiltä, ei ole nyt itsellään VARA MAKSAA Deittipiloista aiheutunutta summaa.
ProtestitTiedon tuottaa Asiakastieto Oy.
Protestitiedot näytetään kolmen kuukauden ajan siitä päivästä, jona ne ovat saatu Suomen Asiakastiedolta. Tänä aikana protestin tiedot eivät päivity esimerkiksi sen mukaan, onko protesti enää aiheellinen.
Fintrees Nordic Oy, Kuopio
Tyyppi Protesti
Talousalue Kuopion talousalue
Osoite Käsityökatu, 70100 Kuopio
Häiriöpäivämäärä 09.02.2015
Velkoja Payex Suomi Oy
Saatavan määrä 169 €
Katso yrityksen Fintrees Nordic Oy tarkemmat tiedot
http://fintrees.fi/
Kuopiolta raha loppu
Raappana-Mode
1
117
Vastaukset
- ueiyuiwuiyuwiyu
Odotan sitä päivää kun telemarkkinointiyritykset itse sortuvat omaan näppäryyteensä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091628Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401394- 541143
- 551025
- 721005
- 106932
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52913Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31774