Minulla on uusi kuva

Itsestäni siis.
Tänään otettu.
Kohtuu kiva kuva ikäisekseen.
Huomenna saattaa olla huonompi.

Haluaisin laittaa sen profiiliini.
Miksi te ette anna laittaa?
Ettekö te itse halua laittaa?
Mitä vikaa teissä on?

H.

71

107

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • meeripetteri
    • Nuorekaskomea-uros

Emme tahdo suomi24 profiiligallerian tuhoutuvan,
      että sinne ilmestyy räjähtävä, voimaperäinen kuva jostakin hunkzs papparaisesta.

• ent.siivoojaparka

Odottelen kiinnostuneena kuvaa kauniista sääristäsi, kun farkut ja verkkarit on vaihtuneet kesämekkoon.

• entinensuosikki

Miksi ilkeilet palstan lemmikille ? Mustisko ?

• muttaeiole
        entinensuosikki kirjoitti:

Höh, se luulee olevansa vitsikäs.

• ent.siivoojaparka
        entinensuosikki kirjoitti:

Miten niin ilkeilen. Jos mies on aikaisemmin kirjoittanut kiinnostuneensa naisten sääristä, niin onko se jotenkin ilkeää olla kiinnostunut hänen sääristään?

• numerot369
        ent.siivoojaparka kirjoitti:

Miten niin ilkeilen. Jos mies on aikaisemmin kirjoittanut kiinnostuneensa naisten sääristä, niin onko se jotenkin ilkeää olla kiinnostunut hänen sääristään?

Tuosta nyt tuli mieleeni....ihminen, vai miten näitä nyt sai kutsua, mutta lintunen, joka meni taas "maailmanmatkoille" Hollantiin?

Hän on itse kertonyt pitkistä sääristään ja kuinka hän kulkee legginsit jaloissaan ja kaikki ihmiset häntä ihailee, siis kääntyvät katsomaan??

• numerot369 kirjoitti:

Tuosta nyt tuli mieleeni....ihminen, vai miten näitä nyt sai kutsua, mutta lintunen, joka meni taas "maailmanmatkoille" Hollantiin?

Hän on itse kertonyt pitkistä sääristään ja kuinka hän kulkee legginsit jaloissaan ja kaikki ihmiset häntä ihailee, siis kääntyvät katsomaan??

Älkääs ny mahrottomia, kun ikä on 60 niin uskallan väittää sen näkyvän niin jaloissa kuin vattanahassakin vaik siit ei ollut kysymyskään.
        Koht on kesä ja tunnen jo nyt myötähäpeää suomalaisen kesän villitsemän miehen puolesta, vitvalkoiset tikkujalat ,vaaleet shortsit ja mustat sukat mustissa sandaaleissa, on siinä jumalan kuva.

• ent.siivoojaparka
        numerot369 kirjoitti:

On korppis sääristään laittanut kuvankin joskus. Eikä hassumman näköiset sääret olekaan. Minäkin laittaisin, jos olisi mitä laittaa.

• NäinNetti-vihjeenä

No kuinka vastaanpanemisen vaikeaa se on kuvata säärensä oit pikaa näin tosi-nykyaikana kun kameroita alkaa olla lyijykynien varsissakin?
        Helppo klik klik ja toinen klik klik ja kuva on netissä pilvessä poudassa sateessa - missä vain.
        Että säärtä kehiin ja äkkii ja suonikohjut piiloon, ne voi votosoppata.

• ent.siivoojaparka
        NäinNetti-vihjeenä kirjoitti:

No kuinka vastaanpanemisen vaikeaa se on kuvata säärensä oit pikaa näin tosi-nykyaikana kun kameroita alkaa olla lyijykynien varsissakin?
        Helppo klik klik ja toinen klik klik ja kuva on netissä pilvessä poudassa sateessa - missä vain.
        Että säärtä kehiin ja äkkii ja suonikohjut piiloon, ne voi votosoppata.

Nykyisellään en omista yhtään toimivaa kameraa. Puhelimessa on kamera, mutta siinäkin on linssi niin joko likainen tai kulunut, että kuvaan tarttuu vain harmaa haamu. Kyniä minulla kyllä on, mutta ei niillä saa kuvia muuten kuin piirtämällä.
        Ne valokuvathan on vain kuvia ihmisen kuoresta ja siinä mielessä tarpeettomia. Toisaalta olisi hyvä olla aina mukana jonkunlainen kasvokartta nimien kanssa, niin ei menisi niin helposti sekaisin kuka on kuka, kun tapaa tuolla raitilla.

• Mitä tarkoitat? Millainen kuva?
      Mikset saisi laittaa sitä profiilokuvaksesi?
      Alastoman miehen kokovartalokuva?

• meeripetteri

• ÖÖÖöööööö

• maaripetteri
        ÖÖÖöööööö kirjoitti:

En avaa vieraita linkkejä, joten voisitko kuvailla sanoin ko. kuvaa?

Avasithan tuota linkin tällekin sivulle.

• ÄÄÄÄääääääää
        ÖÖÖöööööö kirjoitti:

En avaa vieraita linkkejä, joten voisitko kuvailla sanoin ko. kuvaa?

Lihava alaston mies pienessä pahvilaatikossa

• Laita ihmeessä, kuka sua on estellyt.
      Saatanpa laittaakin kuvani, kun on sen aika.
      Minussa ei ole mitään silminnähtävää vikaa.

• Viatonsivullinen

Kiva juttu hunksi, laita kuva:) voi olla että minäkin laitan, mutta kun olen
      pus-kissa.
      Täällä voisi olla joku paikka mihin voisi laittaa itsestään kuvan, joka haluaa.
      Sitten et ole anonyymi.

• ent.siivoojaparka

Voithan sinä rekisteröityä, niin pääset laittamaan kuvasi. Hunkszin kuvahan tuossa jo onkin, luultavasti, nuorena. Nenä ainakin.

• ent.siivoojaparka kirjoitti:

Voithan sinä rekisteröityä, niin pääset laittamaan kuvasi. Hunkszin kuvahan tuossa jo onkin, luultavasti, nuorena. Nenä ainakin.

Pientä rajaa imarteluun,isonnahan se kuva ja kattele rauhassa,nuorukaista.

• pitäslevätäki
        koti-kiusattu kirjoitti:

Suosioon päästäkseen pitää imarrella,kulkea hännän tuntumassa ja oottaa koska sais yst. luv,puss merkin vastaukseensa. Ankaraa työtä yötä päivää,palkinnon toivossa.

• ent.siivoojaparka
        pitäslevätäki kirjoitti:

Suosioon päästäkseen pitää imarrella,kulkea hännän tuntumassa ja oottaa koska sais yst. luv,puss merkin vastaukseensa. Ankaraa työtä yötä päivää,palkinnon toivossa.

Sellaistako sinä odottelet? Minulle ei riitä mikään niin banaali.

• heräsinvarhain

Sellaistako sinä odottelet? Minulle ei riitä mikään niin banaali.

Aikainen lintu jne.

• ent.siivoojaparka
        heräsinvarhain kirjoitti:

Aikainen lintu jne.

Onko sinullakin pyykkitupa jo näin keskellä yötä?

• heräsin.varhain

Ei kun mulla on ihan oma pesukone.

• koti-kiusattu kirjoitti:

"koti-kiusattu"

Hieno huomio :)
        Miten MINÄ voisin huijata nuoruuden-kuvalla, tai Photo-Shopatulla valheella?
        Näin suora-luonteinen mies.

Jätän kohdallasi pussit väliin.
        Puristan reilusti kädestä.

H.

• YöPyykkäriMinäkin

Meidän taloyhtiössä saa pesutupa käyttää vaikka keskellä yötä, jos haluaa.

• Juhlakunto

Onkos kuva sun miehen tunnusmerkistäsi juhlakunnossa vai mikset muka saa laittaa tänne?

• Heikunkeikku

Voi kun oon iloonen, kun innostuit vinkistäni niin paljon, että ihan kuvankin pläjäytit ittestäs. Lähikkö heti kiiruusti eilen ostamaan niitä papiljotteja? Kaiketi osasit ostaa oikeita, niitä mainitsemiani tarrahtavia, koska ilakoiden aloituksenkin teit.
      Laita ihmeessä kuva näytille. Kiiltävät hiukset ovat kantajalleen eduksi. Tulee semmonen valopäämäinen vaikutelma. Minä laittaisin omista kutreistani mielelläni kuvan, mutta se ei täältä puskanjuuresta onnistu.

• Ihanko totta, se olikin tärkeä tietää.
      Laita vaan näkösälle, uusi kuva on parempi kuin muistitikullinen vanhoja.
      Ehkä haluan laittaa, katellaan nyt.
      Ala tässä nyt vikojani luettelemaan, muut tietää ne paremmin kuin minä.

Tulikohan nyt vastattua kaikkiin kysymyksiin.

• Profiiliin ei näköjään voi laittaa kuvia.
      Tai sitten teen jotain väärin.
      Tänään en oikein tiedä, laittaisinko eilisen kuvan, vai ottaisiko nyt uuden.
      Kauniisti vanhentuvan miehen lisääntyvä komeus ei ole helposti arvioitavissa.
      Tuntuu että parturikaan ei enää voi asialle mitään.
      Nuori parturi-tyttö on paljon rehellisempi, kuin vanha kampaaja.
      Tietysti, lyhyt-tukkainen nainen on kampaajallekin toivoton tapaus.
      Minun parturi-plikkani oli kohtelias, kikatti melkein kaikelle mitä höpöttelin.

H.

• Nuoret likat kikattavat vanhojen ukkojen jutuille säälien heitä, selän takana nauravat avoimesti.

• prisca kirjoitti:

Nuoret likat kikattavat vanhojen ukkojen jutuille säälien heitä, selän takana nauravat avoimesti.

"prisca"

"Minun parturi-plikkani oli kohtelias"

Pilkkasi meni ohi.
        Olen hyvin tietoinen nuorison käytöksestä.
        Itse kun olen myös ollut.
        Yritys hyvä, nelonen.

H.

• hunksz kirjoitti:

"prisca"

"Minun parturi-plikkani oli kohtelias"

Pilkkasi meni ohi.
        Olen hyvin tietoinen nuorison käytöksestä.
        Itse kun olen myös ollut.
        Yritys hyvä, nelonen.

H.

Ei ollut pilkkaa vaan kokemuksen tuomaa tietoa, olenhan minäkin ollut nuori plikka ja nauranut vanhojen miesten höpinöille kun he ovat kuvitelleet olevansa hauskoja.
        Nelonen on hyvä numero kiitos siitä.

• ent.siivoojaparka
        prisca kirjoitti:

Ei ollut pilkkaa vaan kokemuksen tuomaa tietoa, olenhan minäkin ollut nuori plikka ja nauranut vanhojen miesten höpinöille kun he ovat kuvitelleet olevansa hauskoja.
        Nelonen on hyvä numero kiitos siitä.

No miten on, kun vielä vanhanakin nauraa, onko se vielä kohteliaisuutta vai sivistymättömyyttä? Vanhemmiten on kyllä tullut sellainen kahdeksan sekuntin ajatteluaika ennenkuin pärskähtää. Kun katsoo tätä minun näyttöäni, niin siinä on taas monen päivän ruokalista pieninä pärskeinä.

No miten on, kun vielä vanhanakin nauraa, onko se vielä kohteliaisuutta vai sivistymättömyyttä? Vanhemmiten on kyllä tullut sellainen kahdeksan sekuntin ajatteluaika ennenkuin pärskähtää. Kun katsoo tätä minun näyttöäni, niin siinä on taas monen päivän ruokalista pieninä pärskeinä.

"ent.siivoojaparka"

Kummallista.
        Sain tunteen että tässä kommentissasi on joku järjen-häivä...
        Olisi tosin pitänyt olla sekunnin.
        Jännittävää.
        Minkähän-laista jatkoa seuraa.

H.

Saa vanhanakin nauraa ja usein muakin naurattaa, mut vain silloin kun oikeasti eikä pelkästä mielistelystä tai kohteliaisuudesta. Mitä tekemistä sillä on sivistyksen kanssa?

• ent.siivoojaparka
        prisca kirjoitti:

Saa vanhanakin nauraa ja usein muakin naurattaa, mut vain silloin kun oikeasti eikä pelkästä mielistelystä tai kohteliaisuudesta. Mitä tekemistä sillä on sivistyksen kanssa?

En muista sellaista aikaa, että olisin nauranut koskaan pelkästä mielistelystä tai kohteliaisuudesta, nuorenakaan. Muuten minulla meinaa olla nauru liiankin herkässä.
        Sivistymättömyys tulenee siinä esille parhaiten, kun kävelee vaikkapa sisälle jonnekin, missä on ihan totista porukkaa ja rähähtää nauramaan ääneen oven suussa. Joskus omille ajatuksilleen tai jollekin asialle, minkä on äskettäin kuullut ja vasta siinä vaiheessa ymmärtänyt.

En muista sellaista aikaa, että olisin nauranut koskaan pelkästä mielistelystä tai kohteliaisuudesta, nuorenakaan. Muuten minulla meinaa olla nauru liiankin herkässä.
        Sivistymättömyys tulenee siinä esille parhaiten, kun kävelee vaikkapa sisälle jonnekin, missä on ihan totista porukkaa ja rähähtää nauramaan ääneen oven suussa. Joskus omille ajatuksilleen tai jollekin asialle, minkä on äskettäin kuullut ja vasta siinä vaiheessa ymmärtänyt.

Ilmeisesti sun kantsii harjoitella sivistyneisyyttä, ikävä jos hautajaisissa purskahdat nauruun kun sisään astelet.
        Ns. tekonaurua näkee usein.

• ent.siivoojaparka
        prisca kirjoitti:

Ilmeisesti sun kantsii harjoitella sivistyneisyyttä, ikävä jos hautajaisissa purskahdat nauruun kun sisään astelet.
        Ns. tekonaurua näkee usein.

Eiköhän semmoisen harjoittelu ala olla minulle jo liian myöhäistä. Ei vanha koira opi istumaan. Aina me ollaan hautajaisten muistotilaisuudessa naurettu. Meidän suvussa pidetään hauskat hautajaiset. Itkut on itketty jo ennen hautajaisia ja seuraavat itketty perinnönjaossa.

• jatkuukovielä

Eiköhän semmoisen harjoittelu ala olla minulle jo liian myöhäistä. Ei vanha koira opi istumaan. Aina me ollaan hautajaisten muistotilaisuudessa naurettu. Meidän suvussa pidetään hauskat hautajaiset. Itkut on itketty jo ennen hautajaisia ja seuraavat itketty perinnönjaossa.

Et tajunnu jutun pointtia.

• ent.siivoojaparka
        jatkuukovielä kirjoitti:

Et tajunnu jutun pointtia.

No kerro se minulle.

• Viatonsivullinen

Miten lie sen kuvan kanssa, ilmestyykö ja milloin. Ettei ole pupu mennyt pöksyyn.
      Laita nyt vaan, kyllä sä olet komee. Minä olen nähnyt kun vilautit kerran profiilissasi tätä nykyistä kuvaa isona. Minä pidin siitä, ai, ai kun paha juttu minulle:)

• odottavanaikaon

Profiiliin ei voi lisätä eikä muuttaa nykyistä kuvaa, se on todettu jo aikoja sitten. Malta nyt mielesi ja odota kunnes sankarisi saa uuden kuvansa ladattua.

• mitästähöpiset

Etkö osaa lukea. Hän juuri kirjoitti että on yrittänyt mutta sen laitto ei onnistu. Miten niin vilautti profiilissaan. Siinähän se on nytkin ja näkee ilman silmälasejakin. Mee optikolle.

• missäkuvamissä
        mitästähöpiset kirjoitti:

Etkö osaa lukea. Hän juuri kirjoitti että on yrittänyt mutta sen laitto ei onnistu. Miten niin vilautti profiilissaan. Siinähän se on nytkin ja näkee ilman silmälasejakin. Mee optikolle.

Hän käy kuumana kun oottaa sankarinsa kuvaa ;);)yritetään ymmärtää.

• Viatonsivullinen

Voi kauhea kun viipyy, kuinka mä nyt saan nukuttua. Mun on pakko kuunnella
        Carolan tuutulaulua, ihanaa kun ymmärrätte:)

• elämme.mukana
        Viatonsivullinen kirjoitti:

Voi kauhea kun viipyy, kuinka mä nyt saan nukuttua. Mun on pakko kuunnella
        Carolan tuutulaulua, ihanaa kun ymmärrätte:)

Totta kai me ymmärretään sua, eiköhän meistä kaikki ole olleet rakastuneita. :)

• eppu2

No hyvät hyssykät, klikakkaa ny tota sinistä Hunksz-sanaa.
      Kyllä siitä kauniisti vanhentuvan miehen komeuden erottaa, vai eikö se riitä.

• Hyvät hyssykät tosiaan, mua huvittaa että vanha mies saa akkain keskuudessa tämänmoisen shown aikaan.
        Itserakkauttako tuo on aloitus kaikinensa.

• ikäoireilee
        prisca kirjoitti:

Hyvät hyssykät tosiaan, mua huvittaa että vanha mies saa akkain keskuudessa tämänmoisen shown aikaan.
        Itserakkauttako tuo on aloitus kaikinensa.

Ikä alkaa tehdä omat koukeronsa.
        Kun vanhuus painaa niskaa kumoon ja keinutuolista ei enää saa lisää tehoja irti, tarraudutaan vaikka lahoon puunrunkoon.

• Viatonsivullinen

Huh, huh, kun te ootte hauskoja!

• Teemme parhaamme lieventääksemme odotuksesi tuskaa.

• luutturätti

Minulla on uusi auto.
      Eilen ostettu.
      Tosi hyvän värinen.
      Miksette te osta uutta autoa?
      Eikö teillä ole tarpeeksi rahaa?
      Mutä vikoja vanhassa autossanne on?

• PyöräilijäIlollaTerve

Miksi ostaisimme ilmastoa tuhoavia autoja, ja etsisimme parkkipaikkoja, kun voimme liikkua helposti ja edullisesti julkisilla.

Tarvitessa voin vuorata auton joksikin aikaa matkoilla. Kotinurkilla pärjään sähköautolla, jonka voin ottaa marketissa käydessäni mukaan.

Auton vaihdoin sähköpyörään ja olen tyytyväinen.

• eppu2

Minulla on kaksi vanhaa autoa.
        Niin kauan sitten ostettu, etten muista enää.
        Väreissäkään ei ole paljon vikaa, muutama ruostepilkku vain.
        Rahatkaan ei ole ihan loppu, mutta uusilla autoilla ei ole sielua.
        Tein autonkorjaajan 47 vuotta sitten, joten ei ne viatkaan ole koskaan kauaa.

• Sissos sano.
        Nyt pisti luutturätti pikkusen paremmaksi.
        Heti rupesin miettimään vanhan auton vikoja ja onhan se jo kerran katsastettu.
        Kyl kai se vaihron syyksi kelpaa?
        Olen kylläkin fillari fani,ajan tuulennopeella kippura sarvisella,nätti pylly pitkällään.

• luutturätti
        koti-kiusattu kirjoitti:

Sissos sano.
        Nyt pisti luutturätti pikkusen paremmaksi.
        Heti rupesin miettimään vanhan auton vikoja ja onhan se jo kerran katsastettu.
        Kyl kai se vaihron syyksi kelpaa?
        Olen kylläkin fillari fani,ajan tuulennopeella kippura sarvisella,nätti pylly pitkällään.

Sul on ikivanha auto jos oot joutunu jo katsastukseskin käyttämään, vaihda uuteen. Mul oli entises niin törkee rekkari et vaihdoin sen vuoks. Mä oon huono polkemaan pyörää, housunlahjeet jää ain pinnojen väliin ja munaksiin käy se kovan pääl istuminen.

• autoileva.n

En osta turhaan autoa kun entinen kulkee vielä. Ei ole mitään tarvetta päteä auton avulla. Ostan uuden auton kun entisellä ei enää tee mitään, käteisellä.

• eppu2
        luutturätti kirjoitti:

Sul on ikivanha auto jos oot joutunu jo katsastukseskin käyttämään, vaihda uuteen. Mul oli entises niin törkee rekkari et vaihdoin sen vuoks. Mä oon huono polkemaan pyörää, housunlahjeet jää ain pinnojen väliin ja munaksiin käy se kovan pääl istuminen.

Ennenvanhaan jotkut vaihtoivat auton, kun tuhkakuppi tuli täyteen, mutta nykyäänhän tupakinveto on lähes synti.
        Se nyt on sillai, että muuta bussia ei tämän kadun varrella ole näkynyt, kun yks, joku käy sillä vissiin tuossa naapurissa naisissa.

• luutturätti kirjoitti:

Olen mä joutunu jo pikkasen pilkatuksi sen romun tähren, autolehtiäkin purottelevat postilaatikkoon.
        Huomaan et olet noviisi fillaroinnis, mä kerron miten satula valitaan.
        Ota pakkaus phvia ,sellast aaltopintast, tällää pikku pylly siihen paville niin siihen jää painanteet istumaluista.
        Jätä pari senttii tilaa luihin ja sulla on hyvän satulan leveys tierossa.

• luutturätti
        piikkiö kirjoitti:

Olen mä joutunu jo pikkasen pilkatuksi sen romun tähren, autolehtiäkin purottelevat postilaatikkoon.
        Huomaan et olet noviisi fillaroinnis, mä kerron miten satula valitaan.
        Ota pakkaus phvia ,sellast aaltopintast, tällää pikku pylly siihen paville niin siihen jää painanteet istumaluista.
        Jätä pari senttii tilaa luihin ja sulla on hyvän satulan leveys tierossa.

Pahvinkuva persuksiin vai kui, sitte mult ei enää puutukaa ku se pyörä.

• luutturätti
        eppu2 kirjoitti:

Ennenvanhaan jotkut vaihtoivat auton, kun tuhkakuppi tuli täyteen, mutta nykyäänhän tupakinveto on lähes synti.
        Se nyt on sillai, että muuta bussia ei tämän kadun varrella ole näkynyt, kun yks, joku käy sillä vissiin tuossa naapurissa naisissa.

Mä kopistan tuhkat piipunpesästä ikkunasta ulos, nii tuhkakuppi pysyy siistinä. Bussis en oo istunu miesmuistiini.

• luutturätti kirjoitti:

Pahvinkuva persuksiin vai kui, sitte mult ei enää puutukaa ku se pyörä.

Tartteet sä sa satulankin älä yhtään hymyile.
        Eikun persuksen kuva jää siihen pahviin, en oikein saa selvää tosta nikistä.
        Sä voit olla vihtori niin kuin määkin olen tai sit noit naisia joita tääl on pilvin pimein,pikkasen uskoisin et vihtori olet.

• eppu2
        piikkiö kirjoitti:

Tartteet sä sa satulankin älä yhtään hymyile.
        Eikun persuksen kuva jää siihen pahviin, en oikein saa selvää tosta nikistä.
        Sä voit olla vihtori niin kuin määkin olen tai sit noit naisia joita tääl on pilvin pimein,pikkasen uskoisin et vihtori olet.

Täytyy sen vihtori olla, kun hällä on kerran miesmuisti.

• eppu2 kirjoitti:

Täytyy sen vihtori olla, kun hällä on kerran miesmuisti.

Jos on miesmuisti niin se on polvikiitoksen paikka,sellast naisen norsun muistia ei kestä vanha erkkikään.

• eppu2
        piikkiö kirjoitti:

Jos on miesmuisti niin se on polvikiitoksen paikka,sellast naisen norsun muistia ei kestä vanha erkkikään.

Vaan, jos onkin valikoiva norsun muisti. Sellaistakin olen kuullut.

• Onnittelen uudesta kuvasta,
      otaksun huomenna vielä parempi,
      otsalla silloin enemmän harmaata charmia.
      Seuraavana päivänä vielä parempi...

• blogistiko

Jeesus sentäs, tällasestakin aiheesta voi tehdä aloituksen. ;)
      Ja vain nimimerkki MINÄ!!!

• Koti-Peili ei lopulta olekaan kovin huono keksintö valo-kuvauksessa.
      Kuvista tulee kotoisen lämpöisiä.
      Olisinpa tiennyt asian jo nuorena, kun harrastin kirjeen-vaihtoa.
      Ties kuinka monta avio-liittoa olisi jäänyt taakse.
      Minulla on jokunen kuva itsestäni otettu kamerallani, jalustalta kirkkaassa
      auringon-paisteessa.
      Ei hyvä.
      Liian hapokasta.
      Paitsi kaukaa otetut.
      Ajastimessa vaan ei ole tarvittavan pitkää aikaa juoksemiseen.
      Jos naiset ajattelevat tuoretta kuvaa itsestään ottaa, ottakaa meikeistä
      erillinen kuva.
      Vessan peilin kautta ei tarvitse meikkiä naamassa olla.

H.

• mimmimum-mi

Peilistä katseli itseään..... pikkumies eilen...nosti käsiään ja nosteli jalkojaan...ilmeili itselleen...huvitti katsella... Minulla on sellainen kuparin väriseksi himmennetty peili lattiaan asti...sillähän tulisi varmaan hienoja utukuvia...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      177
      4834
    2. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      12
      3416
    3. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      40
      2233
    4. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      26
      2004
    5. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      47
      1946
    6. Se oli siinä sitten

Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo
      NATO
      680
      1906
    7. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää?
      Ikävä
      117
      1841
    8. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      138
      1767
    9. Ajelen varmaan siellä suunnalla

taas yöllä, vahingossa käyn sun pihalla. 😏 m
      Ikävä
      45
      1525
    10. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      10
      1431
    Aihe